Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#3309536
ik gebruik het sinds mijn hond diagnose atopie bestempeld heeft gekrege, voedselallergie heeft, en ik gewoonweg niet voor rotzooi ben om op je hond te spuiten / smeren :-)
niets van dat spul werkt goed of ze krijgen er jeuk van volle bak..
NEE dank u :-)
Liever alles zo natuurlijk mogelijk. Hond heeft nog geen vlooien gehad, af en toe eens een teek omdat zijn immuun zwakker is..
Ook staat mijn hond ( lhasap apso 2.5j) op vers! doet ook al veel :-)
Door Ramses1
#3310250
Ik heb het geprobeerd bij Ramses, die ook overal jeuk van krijgt en een voedselallergie heeft.

Ik koop het niet weer. Ramses rook heerlijk en dat vonden de vlooien blijkbaar ook.... de vlooien bleven lekker zitten. :(
Nadeel is ook dat het voor grote honden flink duur is. Het zijn 4 flesjes van 8 ml en bij hem moest ik al 6 ml per keer gebruiken.
Gebruikersavatar
Door Cherry
#3310384
Ik gebruik het al een tijdje, en het helpt volgens mij wel, nu heeft ze nog af en toe een teek, 4x per week ééntje.
Tegen vlooien weet ik niet , ik heb nog nooit vlooien gezien op mijn honden.
Op vakantie was ik de ABA vergeten en toen heb ik zelf een mengseltje gemaakt van Tea Tree Olie en ter plaatse gekochte lavendel olie, ze heeft op die 5 weken in Frankrijk 1 teek gehad :)
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door