Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#3296242
Tot nu toe zijn er incl. ikzelf nog maar 7 deelnemers :-\
Als dat zo blijft, zal de bijdrage helaas wat moeten worden opgehoogd, wil ikzelf er niet teveel bij moeten leggen. Ik zit dan te denken aan 10 euro per persoon, zodat in ieder geval de huur (75 euro) kan worden betaald.
Dus als iemand nog mensen weet die mee zouden willen doen.... graag!
#3296246
Doranto schreef:Tot nu toe zijn er incl. ikzelf nog maar 7 deelnemers :-\
Als dat zo blijft, zal de bijdrage helaas wat moeten worden opgehoogd, wil ikzelf er niet teveel bij moeten leggen. Ik zit dan te denken aan 10 euro per persoon, zodat in ieder geval de huur (75 euro) kan worden betaald.
Dus als iemand nog mensen weet die mee zouden willen doen.... graag!
Nou lijkt 10 euro, of zelfs 15 euro, me echt niet veel hoor, voor zo'n informatie bijeenkomst. Met 'maar' 7 deelnemers kun je ook nog eens meer informatie tot je nemen, meer tijd om vragen te stellen en geholpen te worden, dus dikke prima, lijkt mij.

Ik zou er dan wel over nadenken of je dan aan de deelnemers gaat vragen het geld van te voren over te maken. Want als er met 7 mensen ineens iemand niet op komt dagen, heb je wel een financieel gat.

Ik heb verder geen poepambities, dus ik geef me niet op hoor ;D
#3296250
eelke schreef:Nou lijkt 10 euro, of zelfs 15 euro, me echt niet veel hoor, voor zo'n informatie bijeenkomst. Met 'maar' 7 deelnemers kun je ook nog eens meer informatie tot je nemen, meer tijd om vragen te stellen en geholpen te worden, dus dikke prima, lijkt mij.

Ik zou er dan wel over nadenken of je dan aan de deelnemers gaat vragen het geld van te voren over te maken. Want als er met 7 mensen ineens iemand niet op komt dagen, heb je wel een financieel gat.

Ik heb verder geen poepambities, dus ik geef me niet op hoor ;D
Dat is natuurlijk ook weer zo :biggrin2:
#3296258
Ik heb even de routebeschrijving van de website van KV-Waalwijk gekopieerd. De meesten zullen wel navigatie hebben, maar volgens onderstaande beschrijving, is de parkeerplaats waarschijnlijk beter te vinden.

"Zowel vanuit Tilburg als ook vanuit de richting Waalwijk en A59. (Den Bosch/Oosterhout) neemt u de afslag naar de Efteling (bij het Efteling hotel). Deze weg blijft u volgen (Europalaan), na enkele honderden meters slaat het verkeer naar de Efteling linksaf het parkeerterrein op, u blijft de weg echter rechtdoor vervolgen. Na enkele bochten volgt een rotonde (Boerenbond winkel aan de rechterzijde), bij deze rotonde rijdt u rechtdoor.Bij de eerste mogelijkheid om linksaf te slaan staat een bord “De Moer, Dongen”, deze afslag neemt u. Opnieuw na enkele honderden meters volgt een bord om linksaf te slaan “De Moer”, hier slaat u linksaf. Direct nadat u hier afgeslagen bent volgen twee wegen naar links, deze rijdt u allebei voorbij. Na enige tijd ziet u ons clubgebouw en trainingsveld aan de linkerkant liggen , u rijdt echter nog enige tijd door tot de eerste weg links, hier slaat u af. Op deze weg volgen eerst de voetbalvelden aan de linkerkant, aan de rechterkant ligt direct een weiland waarop geparkeerd dient te worden."

Om bij het clubgebouw te komen, vervolg je (nadat je de auto hebt geparkeerd) de weg tot je na ca. 100 meter aan de linkerkant een poort ziet. Dat is de toegangspoort.
#3296467
Helaas weet ik niet of ik kan komen.
Vannacht overvallen door een migraine aanval. Deze duurt meestal 3 dagen.
Het is afwachten hoelang deze nu gaat duren. Hopelijk kan ik zondag wel gewoon erbij zijn, maar dat is echt niet te voorspellen. Voor nu medicatie genomen en mezelf heel rustig houden.
#3296481
Zaniematsu schreef:Helaas weet ik niet of ik kan komen.
Vannacht overvallen door een migraine aanval. Deze duurt meestal 3 dagen.
Het is afwachten hoelang deze nu gaat duren. Hopelijk kan ik zondag wel gewoon erbij zijn, maar dat is echt niet te voorspellen. Voor nu medicatie genomen en mezelf heel rustig houden.
Oke, we zien het wel dan of je erbij kunt zijn.
In ieder geval beterschap!
#3296502
een beetje druk op het werk geweest maar:

Ik heb 3 microscopen mee, hier kan je mee werken als je eerst even uitleg van mij gehad hebt.
Ik heb als het goed is genoeg materialen mee zodat iedereen wat kan oefenen met opwerken.
We beginnen met wat theorie want dat maakt het wel een stuk helderder (hoop ik).
Als de personen geiten en schapenpoep mee kunnen nemen dan is dat erg handig, hier zitten altijd wel eitjes in (wat normaal is) en dan kunnen we goed zien hoe een eitje eruit ziet mochten er geen positieve ( (positieve test=negatief nieuws voor de duidelijkheid) honden zijn.

@Anne uit Duitsland,
je bent er ook nooit he... Maar als ik een keer naar Zweden kom zal ik mijn spullen mee nemen in ruil voor een overnachting ofzo ;)

@Madeleine,
Ik heb wel wat literatuur maar het is wat kort dag, zondag komt de uitleg en dan kan je je email adres geven zodat ik nog wat na stuur.

@Zaniematsu
Jammer van je migraine, hopelijk kijk je zondag ochtend weer helder naar buiten en denk je, ja! laten we in de poep gaan roeren ;)

Hopelijk komen we rond financieel, Doranto is zo aardig alles te regelen en zou zonde zijn als ze dan nog voor kosten moet opdraaien. Eelke beschrijft het wel goed, voor deze cursus ben je normaal iets duurder uit (bedrijven huren mij meestal in voor 250 euro per uur) maar ik wil het juist gratis doen voor de hondjes :)
#3296553
TomsBorders schreef:een beetje druk op het werk geweest maar:

Ik heb 3 microscopen mee, hier kan je mee werken als je eerst even uitleg van mij gehad hebt.
Ik heb als het goed is genoeg materialen mee zodat iedereen wat kan oefenen met opwerken.
We beginnen met wat theorie want dat maakt het wel een stuk helderder (hoop ik).
Als de personen geiten en schapenpoep mee kunnen nemen dan is dat erg handig, hier zitten altijd wel eitjes in (wat normaal is) en dan kunnen we goed zien hoe een eitje eruit ziet mochten er geen positieve ( (positieve test=negatief nieuws voor de duidelijkheid) honden zijn.

@Anne uit Duitsland,
je bent er ook nooit he... Maar als ik een keer naar Zweden kom zal ik mijn spullen mee nemen in ruil voor een overnachting ofzo ;)

@Madeleine,
Ik heb wel wat literatuur maar het is wat kort dag, zondag komt de uitleg en dan kan je je email adres geven zodat ik nog wat na stuur.

@Zaniematsu
Jammer van je migraine, hopelijk kijk je zondag ochtend weer helder naar buiten en denk je, ja! laten we in de poep gaan roeren ;)

Hopelijk komen we rond financieel, Doranto is zo aardig alles te regelen en zou zonde zijn als ze dan nog voor kosten moet opdraaien. Eelke beschrijft het wel goed, voor deze cursus ben je normaal iets duurder uit (bedrijven huren mij meestal in voor 250 euro per uur) maar ik wil het juist gratis doen voor de hondjes :)
Ik hoop ook dat het goed komt. Jammer hoor, dat er maar zo weinig mensen geïnteresseerd zijn in de cursus :-\ . Het valt me echt tegen, de opkomst :-\

De mensen die wel komen hebben mazzel, zij hebben de beste van NL en omstreken voor deze materie!
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door