Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#3294866
Zijn er maar zo weinig mensen die zich aan willen melden? :???:
Als dat er niet meer worden, dan vrees ik dat het niet door zal gaan, óf het wordt voor die paar mensen best wel duur om de locatiehuur te betalen. :-\
Eind van deze week willen ze bij KVV-Waalwijk graag weten of ze de ruimte definitief voor ons moeten reserveren.....
#3294938
PVDL schreef:Goedemorgen!

Wauw! Ik wil graag meedoen met deze workshop! Maar ik heb helaas geen microscoop ... :-(
Het kan ook wel zonder microscoop hoor. Dan kun je gewoon bij anderen meekijken. Je kunt later op je gemak er altijd nog eentje aanschaffen.
Ik zal je erbij zetten ;-)
#3294970
Hoi allen,

Het is geen probleem als je geen microscoop mee hebt, ik heb er een paar mee en een deel zal ook praktijk opwerking zijn en theorie. Verder is het voor jullie ook een manier om voor jezelf te bepalen of je inderdaad aan de slag kunt gaan of dat je erachter komt dat het niet je ding is uiteindelijk en dat zonde is om een microscoop aan te schaffen.
#3295478
Anne in Duitsland schreef:Oooow, ik wil zo graag maar ik ben ik Zweden! Jullie mogen ook hiernaartoe komen, hoor! Locatie is gratis :biggrin2: , paardenpoep beschikbaar en een kop koffie wil ik ook nog wel schenken! :biggrin2:
Gezellig! :biggrin2:
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door