Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door eelke
#3274898
Op verzoek verplaatst. Titel vind ik heel pakkend dus die mocht blijven :)

Oh, het vraagteken kan misschien weg, dat trekt misschien ook wat meer. Maar dat kan TS ook zelf doen natuurlijk.
Door TomsBorders
#3274963
Anne in Duitsland schreef:Kijk, daar ben ik voor! En dan graag tussen 22 en 28 januari 2017, als het kan. Dan meld ik me bij dezen aan! :biggrin2:
hmm, de 29e zou niet kunnen? de 22e weet ik niet zeker.
Door Hanny
#3275030
Ik ben nog niet echt gevorderd in het poep kijken, dus Kim, als je het leuk vindt, mag je gerust hier nog eens meekijken.
Loesje heeft ruim voor ze werd gedekt een wormkuur gehad, zo van punt uit af, te veel rommelige poep, maar ik zag niets geen speciaals.
Kan wel dom zijn, maar het was gewoon zo. De dame knapte echt op. Ik had geen zin in een wormstekige teef met pupjes, vandaar.

Hanny
Door Hanny
#3275133
Nee, dat is niet verstandig. De dames zijn niet krullebol vriendelijk.
We hebben ook pupjes van nu 10 dagen, dus Atze kan beter thuis blijven, of in de auto.
Ik heb voorlopig wel tijd, laat jij maar weten wanneer jou goed uitkomt.
Loes zorgt prima voor haar kinders, dus nog weinig extra te doen voor mij. Dat is gewoon zo, het drinkt en slaapt, Loesje ruimt alles op, om de dag een schoon bedje en dat is het. Het meeste werk geeft pupbezoek en dat is toch ook iets wat er bij hoort, morgen beginnen en dan zaterdag en zondag weer. Is te overzien en ook leuk om de mensen te ontmoeten.
Ik heb er over gedacht om de microscoop weg te doen, maar ga nog maar wat meer oefenen.

Hanny
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3275154
Oooooh pupjes!!! :D
Nee joh, dan laat ik Atz wel thuis. Geen probleem.

Als je je microscoop toch een keer weg doet, roep dan even, ik neem hem graag over!
Door Hanny
#3275296
Daar heb ik wel over gedacht, maar dan komt de vraag waarom ik het niet zou kunnen leren en een ander wel.
Ik meen me te herinneren, dat een hond van ook een poepkijker wormen had, maar dat weet ik niet zeker.
Misschien kun je een pb sturen met de dagen, dat je zou kunnen, dan kan ik het hier wel aanpassen.
Het heeft niet echt haast. Als je de pupjes wat wil knuffelen, dan nog wel even wachten. Deze schoonheden zijn van de anti knuffel groep, laat ons met rust is hun motto. Komt natuurlijk wel goed, maar nu liggen ze er niet op te wachten.

Hanny
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door