Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door KellieS
#3235929
Hallo Allemaal, over een paar weken mogen wij ons ruwharige teckel Gerrit op gaan halen. En we kunnen niet wachten! Nu zijn we op zoek naar een goede dierenarts in de omgeving Eindhoven/Heeze/Leende. We hebben zelf al een beetje geïnformeerd maar zijn ook getipt op deze site te informeren. Gerrit zijn eerste dierenarts bezoek was bij Tannetje. Suggesties zijn meer dan welkom. Groet Kellie.
Door Lizzy
#3235995
Gefeliciteerd met Gerrit! Ik hoop dat je een fijne dierenarts vindt!
Door hannabelgje
#3236016
Veel plezier met Gerrit. Ennuh fotootjes mogen altijd hoor.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door doranto
#3236045
Van mij ook gefeliciteerd en alvast veel plezier gewenst met elkaar!
Door vagebond
#3237926
Hoi Kellie, nog maar weinig reacties gehad zie ik. Leuk dat je je aangemeld hebt, komen we elkaar hier ook tegen ;)
Door KellieS
#3239234
vagebond schreef:Hoi Kellie, nog maar weinig reacties gehad zie ik. Leuk dat je je aangemeld hebt, komen we elkaar hier ook tegen ;)
Ondanks het aantal reacties toch een hoop op kunnen steken. Dus de tip was top! En natuurlijk is het altijd leuk als mensen je alvast feliciteren met Gerrit. :)
Door hannabelgje
#3239302
Dierenkliniek Eersel een optie? Verder ben ik al te lang weg uit Ehv om te zeggen wat een goede da is. Toen was Nossek wel fijn ook qua homeopathie.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door