Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3198919
Doranto schreef:Een nieuwe reality serie is geboren :D
Zouden de rechten al vastgelegd zijn? Anders denk ik dat de eerste aflevering bij Tomsborder college gefilmd moet worden ;)
Door Retrievers
#3198928
TomsBorders schreef:ze gaan er vanuit dat t water in een ruimte staat van ong. 20-25 graden dus dat t ook die temp is als je het toevoegd dat het dus constant is. Maar om eerlijk te zijn (en topic correcte termen te gebruiken). Het maak geen 'drol' uit wat de exacte temperatuur is, als het maar niet warm - koud - warm - koud - warm - koud -warm, enfin je begrijpt wat ik bedoel ;).

waar heb je die glazen vandaan?

Action :biggrin2:
Door Retrievers
#3198929
Lizzy schreef:Hij staat hier goed hoor! Hartstikke mooi en leerzaam. Oh, even ter aanvulling: het beste neem je 5 a 10 gram poep :)
Vandaag doe ik de volgende drol van misty, zal een weegschaal gebruiken ;)
Door Retrievers
#3198934
Deel 2 :D



24 uur gewacht
Afbeelding

Met de syringe een mm van de onderkant pakken
Afbeelding

Druppel op het glaasje doen :biggrin2:
Afbeelding

En nu kijken in de microscoop (Ik heb geen beestjes gezien :biggrin2: )
Afbeelding


Ik wou alleen dat ik het jullie kon laten zien maar de software van de cd doet het niet >:(
Ik laat mijn vader het nakijken en probeer het op de laptop, maar misschien kan dat pas over een paar dagen :(

Op naar de volgende drol :mbounce:
Door Lizzy
#3198944
Retrievers schreef:Ik ga binnenkort ook de flotation methode doen, iemand interesse? :???:
Ja ehh, natuurlijk! Daar willen we ook een demo van!
Gelukkig geen beestjes gezien trouwens!
Door TomsBorders
#3198961
Fenixjuh schreef:Zouden de rechten al vastgelegd zijn? Anders denk ik dat de eerste aflevering bij Tomsborder college gefilmd moet worden ;)
moeten jullie wel een knappere stand-in relegen voor mij hoor ;)
Retrievers schreef:24 uur gewacht
Afbeelding
Omdat het gaas bovenop nat is, zou ik het volgende keer goed afknippen tot aan het elastiek, dan trekt het zo min mogelijk naar boven toe (cappilaire werking).
Retrievers schreef:Met de syringe een mm van de onderkant pakken
Afbeelding
Ik zou als ik jou was proberen aan een paar pasteurs pipetten te komen, dat gaat een stuk handiger en geeft minder verstoring van de bodem wat het opzuigen beter maakt.
Is het met die microscoop voldoende te zien? Welke vergrotingen zitten erop?
Retrievers schreef:

Action :biggrin2:
Ok, misschien moet ik dan toch maar een keer in mijn leven naar de Action haha.
Door Retrievers
#3199114
TomsBorders schreef:moeten jullie wel een knappere stand-in relegen voor mij hoor ;)

Omdat het gaas bovenop nat is, zou ik het volgende keer goed afknippen tot aan het elastiek, dan trekt het zo min mogelijk naar boven toe (cappilaire werking).

Zal ik doen ;)

Ik zou als ik jou was proberen aan een paar pasteurs pipetten te komen, dat gaat een stuk handiger en geeft minder verstoring van de bodem wat het opzuigen beter maakt.

Heb je toevallig ook een goedkoop nederlands adresje :???: :biggrin2:

Is het met die microscoop voldoende te zien? Welke vergrotingen zitten erop?

Ik heb 4x objectief 10x objectief en wf 10 oculair en wf16 oculair.

Ok, misschien moet ik dan toch maar een keer in mijn leven naar de Action haha.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door