Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Sarah5
#3198277
Ik heb 2 wormkits besteld bij het Woud. Keurig op tijd binnen alleen zit er geen gebruiksaanwijzing bij. Ieder setje bevat 2 plastic zakjes, 1 retourenveloppe, houten stokje, handschoenen en wit doekje. Handschoenen en stokje begrijp ik ;) maar hoeveel moet je opsturen, in welk zakje en wat moet ik met dat witte doekje? Iemand???
Gebruikersavatar
Door doranto
#3198282
Sarah5 schreef:Ik heb 2 wormkits besteld bij het Woud. Keurig op tijd binnen alleen zit er geen gebruiksaanwijzing bij. Ieder setje bevat 2 plastic zakjes, 1 retourenveloppe, houten stokje, handschoenen en wit doekje. Handschoenen en stokje begrijp ik ;) maar hoeveel moet je opsturen, in welk zakje en wat moet ik met dat witte doekje? Iemand???
Volgens mij was het zo:
Handschoenen en stokje kun je de poep mee oprapen. De hoeveelheid van een golfballetje zou ruim voldoende moeten zijn. Je doet het in het gewone plastic zakje. Dat druk je wat platter en doe je samen met het doekje (om evt. lekvocht op te nemen) in de lekvrije seal-enveloppe (waar ik een stickertje ofzo op zou doen met je gegevens) en dat stop je in de retourenveloppe.
Gebruikersavatar
Door Sarah5
#3198572
Bedankt het is me iets duidelijker. Maar er zitten naast de enveloppe 2 plastic zakjes in. 1 normaal gripzakje en 1 zakje met een groen afsluitbare bovenkant, en de enveloppe is natuurlijk ook afsluitbaar. Waar doe ik de ontlasting in?
Gebruikersavatar
Door doranto
#3198574
Het zakje met de groene plakstrip daar doe je het zakje met de ontlasting in en het doekje stop je er bij om eventueel vocht wat vrij komt te absorberen. Dat doe je dan samen met je gegevens in de retour enveloppe.
Gebruikersavatar
Door Sarah5
#3198579
Doranto schreef:Het zakje met de groene plakstrip daar doe je het zakje met de ontlasting in en het doekje stop je er bij om eventueel vocht wat vrij komt te absorberen. Dat doe je dan samen met je gegevens in de retour enveloppe.
Duidelijk! Dank je wel :)
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door