Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#3220795
Ik heb geïnformeerd over het titeren bij Beestenspul, maar dat doen ze niet op locatie, alleen maar op hun eigen locatie. Het gaat via een dierenkliniek, Dr. Woof genaamd. En op de tijden dat ik kan, kunnen zij niet. Dus ik ga verder kijken.
Breda vind ik net te ver weg :(
#3220870
Nynke schreef:Ik heb geïnformeerd over het titeren bij Beestenspul, maar dat doen ze niet op locatie, alleen maar op hun eigen locatie. Het gaat via een dierenkliniek, Dr. Woof genaamd. En op de tijden dat ik kan, kunnen zij niet. Dus ik ga verder kijken.
Breda vind ik net te ver weg :(
Brenda Ooms, Den Haag?
#3224100
Maakt het niet uit waar je je hond laat titeren? Wellicht een domme vraag hoor. Ik hoor dat het lezen van de resultaten en daarbij het advies nogal verschillend is. Wanneer er een lage titer is, is er nog bescherming en is een enting niet nodig, of ligt het zo eenvoudig niet?

Ik heb gekeken bij beestenspul, omdat het hier vermeld werd in het topic, maar daarvoor ben ik te laat met aanmelden.

sandra.aerns schreef:voor diegenen die hier reageerden, ik heb eigenlijk ook wel een hondje die ik graag zou willen laten titeren. wellicht kunnen we wat met elkaar regelen?
ik woon tussen breda en dordrecht in dus zowel breda als rotterdam is voor mij prima aan te rijden
Ik wil m'n jongste hond ook graag laten titelen. Beide plaatsen zijn voor mij ook goed te doen.
#3226629
malimaniac schreef:Vandaag samen met Eelke de honden laten titeren in Breda. Alle honden hebben ruim voldoende antistoffen en hoeven pas over 3 jaar weer terug te komen :)
Dat is helemaal super!
Jullie waren bij de silverlinde toch? Breda is voor mij ook goed te doen, dus dan ga ik daar denk ik ook naar toe.
#3228851
Sybrandina schreef:Op 5 augustus gaan we met een paar honden naar Brenda Ooms in Den Haag om te titeren. Brenda is mij aangeraden door Tannetje Koning.
Er kunnen nog meer honden mee. Hoe meer hoe goedkoper.
Ik wil ook graag de honden (3) laten titeren bij Brenda. Kan dat nog op 5 augustus, of hebben jullie er al genoeg?
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door