Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door ellenned
#3167907
Ja dat is echt raar, en heel de dag niets, tot net ik weet ook niet waar ik op moet googelen maat wat hoop ik dat dit t niet is, ga thuis etst lezen
Door Lizzy
#3167933
Ja, dit is best wel  :-X

Dit komt in ieder geval niet uit het diepvriesvlees......
Door Suzanne
#3167950
Ik kan mij toch niet voorstellen dat je het niet zou merken als je dier verwondingen had waar dit soort beestjes uitkomen?

Maar, heel goed dat je even laat controleren.. dat soort dingen zou mij ook niet bevallen!

Suzanne
Door ellenned
#3167971
Ze heeft m totaal nagekeken heel zn bek niets te vinden. Heeft wel 39, 5 maar kan ook van de stess zijn en van zijn rug. Zij zegt dat ik thuis moet gaan kijken of er iets vies doods ergens ligtik ga nu eerst even eten en dan zoeken... Lijkt me de beste volgorde
Door Suzanne
#3167975
ellenned schreef: Ze heeft m totaal nagekeken heel zn bek niets te vinden. Heeft wel 39, 5 maar kan ook van de stess zijn en van zijn rug. Zij zegt dat ik thuis moet gaan kijken of er iets vies doods ergens ligtAfbeeldingik ga nu eerst even eten en dan zoeken... Lijkt me de beste volgordeAfbeelding
Dat lijkt me indd de goede volgorde. Fijn dat de hond zelf "niets geks" heeft en dat je dat nu ook zeker weet maar ergens komen dus wel dat soort dingen vandaan.... Zou ik toch even willen weten idd.. anders kun je nog:
- posten bij de bak en wachten tot je het erin ziet kruipen ;-)
- camaraval voor larfjes plaatsen? ;-)

Suzanne
Door ellenned
#3167995
Pffft nou ik loop geen stap zonder spiedende ogen.... Waar komen die krengen vandaan
Door Bosliefje
#3167998
In ieder geval een hele opluchting dat ze niet bij de honden zitten. Heel vreemd waar ze dan vandaan komen. had je er een beestje meegenomen om te laten zien?
Gebruikersavatar
Door Irta
#3168000
Heel zijn hals/nek etc ook nagekeken? Kan ook van rottende groente komen. Dat miss een optie?
Door ellenned
#3168002
Nou echt hoor, in ieder geval bedankt voor je tip. Ik had de foto s bij me. Da zei ook dat het maden zijn maar dat zij de waarschijnlijkheid groot acht dat er hier in huis iets moet zijn waar ze uitlopen... Maar ik ruik niets en tot nu toe niets gevonden
Door ellenned
#3168003
Ja hals nek, helemaal gecheckt. Heel mn keuken staat inmiddels op zn kop. Bedankt voor het meedenken
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3168023
Eet je hond vlakbij iets (kast oid) waar een stuk vlees onder kan vallen ofzo?
Ooh, ik zou er helemaal kriebelig van worden!
Door ellenned
#3168027
constance.blokzijl schreef: Eet je hond vlakbij iets (kast oid) waar een stuk vlees onder kan vallen ofzo?
Ooh, ik zou er helemaal kriebelig van worden!
Nope.....
Door Tamara
#3168045
Mijn moeder zegt dat je moest kijken onder je keukenkastjes, je kan die grote plank onderop weghalen. Misschien ligt daar wat?
Wij hebben dat met vieze naaktslakken. Alles dichtgemaakt en nog steeds stap ik af en toe s'nachts in 1 van die beesten.  :-\
Gebruikersavatar
Door Hope
#3168046
Kijk achter die plank in de keuken inderdaad, of er een dode muis ligt. Heb je een compostbak? Een afvalbak die er al eventjes staat? De kliko?

Getver!  :-X
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door