Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Sammy1980
#3126646
Gister avond heerlijk gewandeld. Uurtje na thuis komst werd Jillz erg onrustig :-[
Haar draai niet kunnen vinden, heel erg hijgen, versnelde hartslag, ijskoud lichaam en koorts.

Ik dacht eerst misselijk/ eten verkeerd gevallen. Ze wilde ook buiten liggen, dat is niets voor haar :-\

Na nagekeken te hebben vond ik een kleine teek in haar oor, deze verwijderd en vanaf dat moment knapte ze op.
Ik denk dus dat ze een reactie had op de teek.

Ik wil dus eigenlijk wel iets gaan geven mar weet niet zo goed wat :-[

En wat is wijsheid als ze weer zo'n reactie krijgt? Nu gaat het redelijk, slaapt veel maar niet onrustig.
En is het handig om nu nog wat te doen??
Door Lizzy
#3126655
Allemachtig, wat een schrik :o! Ik moet je eerlijk bekennen, ik heb nog nooit van zo'n heftige reactie op een teek gehoord. Ik zou ook eerlijk gezegd niet goed weten wat je hier mee moet..... :-\
Gebruikersavatar
Door Sammy1980
#3126661
Lizzy schreef: Allemachtig, wat een schrik :o! Ik moet je eerlijk bekennen, ik heb nog nooit van zo'n heftige reactie op een teek gehoord. Ik zou ook eerlijk gezegd niet goed weten wat je hier mee moet..... :-\
Ja was zelf ook behoorlijk geschrokken!! Ze heeft wel altijd een bult na verwijderen van een teek (pas 3 gehad), maar dit was wel heftig :-[

Misschien toch van iets anders, maar wel merkwaardig dat het beter ging na verwijderen. Voor nu gaat het gelukkig wel beter, maar het was niet fijn om haar zo te zien :-[
Door Parelridder
#3127873
Ik verwacht dat het de plek is die zo veel reactie veroorzaakte, omdat ze na verwijderen van de teek direct op knapte. Een oor is super gevoelig.
Ik zou haar er niets voor geven, behalve een heel dikke knuffel, tegen je schrik :-*
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door