Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door miik
#3095823
de Meiden schreef: Het lijkt mij beter dat je dit even eerst met Tannetje overlegd tav de aparte entingen, als ze er geen probleem mee heeft ( het is enten in combinatie met titeren) zal ik je erbij zetten.
Ik mag dit niet zelf beslissen...
Ik heb het aan Tannetje gevraagd en zij vind het goed, dus je mag mij erbij zetten voor:
- 2x kat rabies
- 1x pup titeren of pup rabies
#3095932
Pijja82 schreef: Mogen mijn 2 katten erbij gezet worden voor het titeren? Of moet ik ook eerst zelf contact opnemen met Tannetje? Als de titer bij mijn katten te laag is, zou ik namelijk graag willen vaccineren. Het gaat bij m'n 2 honden en 2 katten niet om Rabiës hoor? En bedankt trouwens! O0
Katten staan erbij, let even op de tijd, die is veranderd !
#3096354
Nynke schreef: Pauze tussen 11 en 12 ?? :P :P Geen probleem :) :)
Het is meer dat er 12 rietjes in zo`n houdertje gaan, dat moet dan een half uurtje pruttelen, en om niet teveel van het tijdschema af te wijken...( met evt enten e.d )
Vorig jaar ook zo gedaan op verzoek van Tannetje.. :)
Gebruikersavatar
Door Pijja82
#3096385
de Meiden schreef: Katten staan erbij, let even op de tijd, die is veranderd !
Dank je wel! Is het de bedoeling dat ik vanaf 10.00 uur aanwezig ben, ook al sta ik er om 12.00 uur op? Dit ivm stress opbouw van mijn katten? ;)
Door Nynke
#3096509
de Meiden schreef: Het is meer dat er 12 rietjes in zo`n houdertje gaan, dat moet dan een half uurtje pruttelen, en om niet teveel van het tijdschema af te wijken...( met evt enten e.d )
Vorig jaar ook zo gedaan op verzoek van Tannetje.. :)
Vorig jaar was ik er niet, ik vind het prima :) :) :)
Door Suzanne
#3096562
Na wat geschuif in mijn agenda:
Mag ik met 3 honden? 1 ervan is niet vriendelijk tegen andere honden (reuen) dus die laat ik liever niet tussen/bij andere honden wachten.  Ik moet natuurlijk alle honden vasthouden en ook de hond die op dat moment bloed wordt afgenomen. Het is wellicht zo dat die dat ook niet gezellig gaat vinden ;-(  Maar ja, ik vind het prettig om eerst te titeren voor ik er eventueel entingen in jas. Voor de hond in kwestie zorg ik voor een korfje.
Eventueel kan ik, afhankelijk van het weer, 1 hond in de auto laten wachten terwijl ik met de andere 2 "in de rij" sta, zodat ik ook daarna mijn handen vrij heb voor de lastiger hond?

Het gaat mij om de "grote cocktail" die ik wil laten titeren en daar waar nodig enten (bij alle 3).
Geen lepto, geen kennelhoest, geen Rabies.

Groetjes,
Suzanne
#3096683
Pijja82 schreef: Dank je wel! Is het de bedoeling dat ik vanaf 10.00 uur aanwezig ben, ook al sta ik er om 12.00 uur op? Dit ivm stress opbouw van mijn katten? ;)
Nee hoor juist niet !

Tegen 12 uur is op tijd genoeg !
#3096736
Suzanne schreef: Na wat geschuif in mijn agenda:
Mag ik met 3 honden? 1 ervan is niet vriendelijk tegen andere honden (reuen) dus die laat ik liever niet tussen/bij andere honden wachten. Ik moet natuurlijk alle honden vasthouden en ook de hond die op dat moment bloed wordt afgenomen. Het is wellicht zo dat die dat ook niet gezellig gaat vinden ;-( Maar ja, ik vind het prettig om eerst te titeren voor ik er eventueel entingen in jas. Voor de hond in kwestie zorg ik voor een korfje.
Eventueel kan ik, afhankelijk van het weer, 1 hond in de auto laten wachten terwijl ik met de andere 2 "in de rij" sta, zodat ik ook daarna mijn handen vrij heb voor de lastiger hond?

Het gaat mij om de "grote cocktail" die ik wil laten titeren en daar waar nodig enten (bij alle 3).
Geen lepto, geen kennelhoest, geen Rabies.

Groetjes,
Suzanne
Je staat erop !
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door