Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door sella
#3111093
Als je Tannetje Koning benadert, heeft ze ontstorings nosodes voor de entingen. Ze kan je dan ook goed advies geven over wat verstandig is qua enten.
Door Lizzy
#3111325
ingeastrid schreef: ps:

Op 8-12 heeft hij hondenziekte en parvo gehad, voor puppies

op 22-1 parvo, hondenziekte, leverziekte, Weil en P.I
Weil had je na 3 of 4 weken moeten laten boosten, toch? En dat heb je niet gedaan. Ik weet niet in hoeverre dat nu nog zin heeft eigenlijk. Best een forse enting, DHP + Weil + Para Influenza :-\
Wat je moet doen durf ik niet te zeggen.... Bij alles wat je doet neem je risico. Ik zou inderdaad een holistisch DA contacten.
Gebruikersavatar
Door ingeastrid
#3111332
Ja, dat was zeker heftig! En tegen mijn zin en tegen de door mij uitgesproken wensen ook nog! Dat van dat boosten heeft ze ook helemaal niet gezegd, ze zei alleen dat ik dan en dan terug moest komen. Zonder uitleg waarom dat belangrijk was. (kom er niet voor niets nooit meer)
Ok, ik zal holistische behandelaars mailen, kijken wat zij zeggen...dank!!
Gebruikersavatar
Door ingeastrid
#3113925
Zo...fijn telefonisch consult gehad van Lies Vedder. We gaan die rotvaccinatie ontstoren, en zien daarna wel verder.
Ze was het met me eens dat het snel moe zijn van Pippin best door die cocktail kan zijn gekomen, en we gaan kijken of het ontstoren daarin verbetering geeft.
Fijn...fijn om te horen dat m'n gevoel klopt.
En voor die Weill ben ik ook niet meer bang...de plekken waar hij dagelijks speelt en rond-rolt, zorgen ongetwijfeld voor een goede weerstand. Eventueel gaan we daar later nog wel weer naar kijken.
:)
#3117209
Ik heb ook mijn vraagtekens bij de steeds maar weer herhalingen van inentingen. Maar hoe zit het met kennelhoest? Een hondenpension neemt geen dieren die niet zijn ingeent tegen kennelhoest.
Door Lizzy
#3117212
elsjefiederelsje schreef: Ik heb ook mijn vraagtekens bij de steeds maar weer herhalingen van inentingen. Maar hoe zit het met kennelhoest? Een hondenpension neemt geen dieren die niet zijn ingeent tegen kennelhoest.
Ik zie hier bijv: http://www.dierenkliniekzandvoorteralle ... nsions.php dat er ook wel pensions zijn die het niet verplichten. En ik ken ook wel hondenopvang adressen waarbij het zeker niet verplicht is.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door