Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Nitus
#343639
hè, hè... eindelijk! ;D Moet je nagaan dat ik in april nog met de dierenkliniek (van Atjo Westerhuis) heb gebeld, de assistente vertelde toen nog het andere verhaal (nobivac-enting werkte wel 3 jaar, maar toch moest je elk jaar opnieuw enten).
Ben blij dat de nieuwe regels nu dus eindelijk begint door te dringen....
Door K@rin
#343678
Lizzy schreef: Andere DA's waren sneller:
http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... adid=12429
Ongetwijfeld (HOPENLIJK) zullen er nog wel meer dierenartsen zijn, die deze regel al hanteren.
Maar ...........
Dit was, voor mij, de eerste "officieële" aankondiging, die ik tegenkwam.
Ik dacht misschien wel handig om uit te printen om bij sommige dierenartsen onder de neus te drukken, in geval van ....................
#344404
Lupa schreef: maar.... ik heb Lupa vorige jaar rabbies laten geven, ze zou officieel in oktober weer moeten, moet ik weer of is het ook geldig voor de entingen van vorige jaar?
als ze toen met Nobivac is geënt, dan is het nu nog 2 jaar geldig (dus drie jaar vanaf vorig jaar).
Zo heb ik het tenminste ook met Jonas gerekend en zo heeft mij da het in zijn paspoort gezet.
#344429
Lupa schreef: ik ga niet meer naar hem omdat hij me iets geflikt heeft (zie tika verlamnd) dus nu? moet ik toch haar extra laten spuiten >:(
oh ja, sorry....
Kan iemand anders die datum niet aanpassen? Ik weet ook niet in hoeverre dat nog als 'legaal' gezien wordt :-\
Door Netty
#344503
Is dat wereldwijd of alleen hier in Europa?
Tof moet ieder jaar ingeent worden als ik haar mee neem naar Maleisie, dat is een van de invoerbepalingen, dus .....wie weet hier iets vanaf?
#344777
Netty schreef: Is dat wereldwijd of alleen hier in Europa?
Tof moet ieder jaar ingeent worden als ik haar mee neem naar Maleisie, dat is een van de invoerbepalingen, dus .....wie weet hier iets vanaf?
dit zijn iig de bepalingen nu binnen de EU, daarbuiten is het weer ieder land voor zich...
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door