Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#3014029
Ik ben op zoek naar een locatie redelijk in de buurt, omgeving Zeeland.

Waar en wanneer wordt er ergens een titerbepaling gedaan? Of organiseer ik dit zelf? Wie heeft er dan ineteresse?

Ik wil voor mijn twee honden een titerbepaling laten doen en eventueel inenten als dat nodig is.
Laatst gewijzigd door WillyP op za 06 dec 2014, 23:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Martine-Tom
#3014034
Je kan Tannetje zelf een bericht sturen en het organiseren als je wil, geloof dat ze voor 6 honden komt...maar dat kan je dr vragen :)
Ik wil mss wel, ligt eraan waar en wanneer enzo  ;)
#3019937
Beetje late reactie van mij  8) 

Maar ik zou het zeker kunnen vragen. Ik wil zelf 2 honden laten titeren en misschien mijn kat van 13 bijna 14 (maar weet niet of dat echt nodig is)

Zijn er nog meer mensen geïnteresseerd?

Ik woon zelf op Walcheren en als ik het zelf zou organiseren dan natuurlijk zo dicht mogelijk bij huis  ;)
Door Martine-Tom
#3019982
Annemarie Rijnveld schreef: even googelen....is Walcheren toevallig het eiland met steden als Goes Middelburg Vlissingen? Dan zou het een klein uurtje rijden zijn vanuit de Hoeksche Waard, dus voor mij prima te doen...
walcheren is het uiterste deel daarvan, grofweg beginnend bij Middelburg ;)
#3035144
Ik wil graag mijn honden laten titeren binnen nu en twee tot drie maanden. Ik heb Tannetje benaderd of dat kan. Wie doet er mee? zodat we een groep bij elkaar kunnen krijgen?

Het liefst in de omgeving van Middelburg, maar Bergen op Zoom of Rotterdam is voor mij ook nog goed te doen als er dan meer mensen zijn.

Als het bij mij in de buurt zou kunnen, wil ik het graag organiseren en zorgen dat er ruimte is waar we terecht kunnen. 
Laatst gewijzigd door WillyP op za 06 dec 2014, 23:45, 1 keer totaal gewijzigd.
#3038072
Dan hebben we toch al 4 honden bij elkaar.
Nu nog het contact met Tannetje. Ik heb haar een mail gestuurd, maar nog geen antwoord terug ontvangen. Als ik weet of ze kan komen kan ik ook achter meer mensen/honden aan, zodat het nog de moeite is voor haar om te komen.
#3039870
Contact gehad met Tannetje.

Ze heeft pas weer tijd na juni 2015. Da's te laat voor mij. En ze komt in de tussentijd ook niet echt in de buurt, voor mij in ieder geval te ver weg.

Ik ga nu via mijn eigen dierenarts laten titeren en dat doet mijn dierenarts in overleg samen met Tannetje. De kosten zullen wel hoger zijn, maar dat valt weg tegen de reiskosten die ik niet heb.

Mochten er toevallig meer mensen zijn die toch mee willen doen om te titeren (in Biggekerke) dan kan ik dat aan mijn dierenarts vragen of dat mogelijk is. Ze stuurt waarschijnlijk wel de titertesten op naar Tannetje. Maar dat hoor ik pas nadat zij contact hebben gehad met elkaar.

Ik hoor daar nog van via mijn eigen dierenarts. Ik zal dan in januari de titertest laten doen als het goed is.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door