Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#336949
bernergek schreef: Ah thanks, dus waarschijnlijk zijn ook niet alle black & tans vatbaarder dan.

Dat wel of niet enten heeft mensen wel aan het denken gezet hoor, echt fijn dat er hier ook zo'n aandacht aan geschonken wordt. ;)
Ja, ik ben daarover ook heel blij!!!
Vandaag ga ik aan mijn da zeggen dat ik nog enkel tegen Weil ga vaccineren.... ::)

Sofie.
#337256
bernergek schreef: Veel succes. En als dit is wat jij wil laat je dan niet ompraten hè. ;)
Ga je dan helemaal niet meer tegen parvo enten, of om het jaar?
Heb het gezegd en heeft niet echt gediscussiëert...
Nu ze weet nog niet dat ik met de rest ga stoppen. Tegen parvo ga ik ook niet meer enten. Ten eerste komt het bij volwassen honden zelden voor en is te genezen.

Sofie.
#337451
Sofie schreef: Als uw honden echt niet in water zwemmen, uit slootjes drinken, ratten vangen,... moet je niet perse tegen leptospirose enten...
Ik doe het wel omdat ons meiske toch graag zwemt en uit slootjes,... drinkt.
Parvo is voor volwassen honden niet zo'n gevaar en kan genezen worden. Het is meer ene gevaar voor puppy's.

Sofie.
Mijn honden zwemmen in en drinken uit een vennetje hier in de buurt en de bosbeek. Bovendien zitten er hier ook wel ratten in de buurt, heb er zelfs weleens een in de tuin gehad! :o En wat die parvo betreft samen met Weil, dat hoefde niet van mij, maar volgens de DA kon dat niet anders, zat gewoon bij elkaar in de ampul :-\
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door