Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#2877251
[quote="Paula1976"]
Ik heb inmiddels ook de prijs voor het titeren, Froukje hanteert dezelfde prijzen als Tannetje.

Titeren bij groep vanaf 5 honden is 36euro per hond. Dus ook in ons geval.

Bij minder dan 5 honden is het 52,- voor de 1e en daarna 36e voor elke volgende hond.

Als er vaccinaties nodig zijn dan zijn dat de prijzen zonder consult dus voor de vaccinatie zelf;

DHP 26,-

lepto 23,-

rabies 30,-

Kennelhoest-neus alleen op bestelling indien echt nodig 30,-
[/quote]

Als de titers goed zijn en er geen DHP in hoeft, denk ik over de rabies (ivm buitenlandse wandelingen). Moet ik dat nog van tevoren aangeven, of kan ik ter plekke besluiten of ik die wil laten zetten?
M.a.w. is rabies op voorraad?  :)
#2881888
[quote="Paula1976"]
N.a.v. het invullen van de formulieren voor Froukje, blijkt dat titeren bij de hond van mijn schoonzus op dit moment niet zinvol is (Froukje heeft haar gebeld). Zij valt dus af. Ik hoop niet op nog meer afzeggingen, want dan zitten we niet meer op 5 honden.
[/quote]
Dat hoop ik ook niet. In dat geval ga ik naar Zuidlaren om te titeren, dat is voor mij een stuk dichterbij.
Hoe lang van tevoren kan jij e.e.a. nog annuleren?


Edit: ik heb je gemaild voor de formulieren. Klopt het dat ik nog geen mail terug gekregen heb?  :-\
Laatst gewijzigd door -Annemarie- op wo 26 feb 2014, 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.
#2883701
-Annemarie- schreef: Even snel een reactie, voordat het topic weg is.

Paula, nogmaals bedankt voor het organiseren! :)
De titers van Moyra zijn goed, er hoefde geen DHP in.


Moyra en Tico zijn helemaal los gegaan; ze vonden het erg gezellig samen. ;D
Hallo Annemarie,

Tico hoefde ook geen enting! :)

Ik heb het filmpje gezien, geweldig!! Tico is niet echt sociaal bij andere honden, dus ik was zeer verbaasd! Fijn dat hij een positieve ontmoeting had met Moyra!! :D
#2883722
Paula1976 schreef: Hallo Annemarie,

Tico hoefde ook geen enting! :)

Ik heb het filmpje gezien, geweldig!! Tico is niet echt sociaal bij andere honden, dus ik was zeer verbaasd! Fijn dat hij een positieve ontmoeting had met Moyra!! :D
Het viel wel mee hoor, hij heeft maar heel even geblaft. Moyra spreekt- en verstaat goed 'hondentaal', en is niet snel onder de indruk van kleine hondjes. ;)
Het was leuk om te zien, want ze speelt ook niet heel snel met andere honden. Ze hadden wel een click. :)


Edit: typo
Laatst gewijzigd door -Annemarie- op za 01 mar 2014, 14:16, 1 keer totaal gewijzigd.
#2883774
-Annemarie- schreef: Het viel wel mee hoor, hij heeft maar heel even geblaft. Moyra spreekt- en verstaat goed 'hondentaal', en is niet snel onder de indruk van kleine hondjes. ;)
Het was leuk om te zien, want ze speelt ook niet heel snel met andere honden. Ze hadden wel een click. :)


Edit: typo
Dan zouden ze mekaar eigenlijk vaker moeten ontmoeten! Ze zou een goede leermeester zijn voor Tico! ;)
#2883848
Paula1976 schreef: Dan zouden ze mekaar eigenlijk vaker moeten ontmoeten! Ze zou een goede leermeester zijn voor Tico! ;)
Dat kan best hoor, doe maar een pb'tje als Moyra als 'therapiehond' ingezet moet worden. ;) :)

Het is trouwens wel een ontzettend leuk hondje, Tico. En ik dacht altijd dat ze veel kleiner waren, maar dat valt reuze mee. Ik heb natuurlijk ook geen goed vergelijkingsmateriaal. ;D
#2883925
-Annemarie- schreef: Dat kan best hoor, doe maar een pb'tje als Moyra als 'therapiehond' ingezet moet worden. ;) :)

Het is trouwens wel een ontzettend leuk hondje, Tico. En ik dacht altijd dat ze veel kleiner waren, maar dat valt reuze mee. Ik heb natuurlijk ook geen goed vergelijkingsmateriaal. ;D
Tico is een beetje een veel te grote Chinees! Hihi…..en natuurlijk niet meer een vacht volgens de rasstandaard.

Hij is voor ons een heerlijk hondje, alleen zijn gedrag richting andere honden is af en toe erg jammer.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door