Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Esther Q
#2774602
Iemand bekend met resistentie van de sarcoptes mijt tegen stronghold danwel advocat? Wij hebben zeer waarschijnlijk een besmetting van die rotbeesten en moeten alle honden gaan behandelen :(
Gebruikersavatar
Door Hitam
#2774621
Volgens mij moeten die beide goed werken. Ik heb het 1x meegemaakt en toen met Ivomec behandeld.
Door Esther Q
#2774625
Ken jij een specifiek mijt middel, dat misschien goedkoper is dan stronghold? Iets uit de vee-industrie misschien?
Door K&D
#2774633
Let wel even op of je honden geen mdr-1 gen defect hebben ivm ivermectine-achtigen
Door Esther Q
#2774638
Ja, dat defect is niet rasspecifiek voor onze rassen.

Ik lees iets over dectomax bij schapen? Ivomec lees ik resistentie over en ook pijnlijk en bijwerkingen.
Door miik
#2774728
Ik heb Ivomec (flesje voor vee) altijd gebruikt bij mijn cavia's en konijnen en daar geen problemen mee ondervonden....
Werkte super ! Bij hele jonge dieren deed ik een druppeltje op de oren en bij de oudere dieren een injectie.
In Canada maakte we een oplossing en die sprayde we over de rug van het vee....

** waardeloos zeg...  ***
Gebruikersavatar
Door Hitam
#2775232
Ivomec is uit de vee industrie. Ik gebruik Ivomec schaap. Op zich heb ik weinig gezien van bijwekirngen. Maar inderdaad oppassen MDR1 gen defecten.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door