Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Gaby
#2924393
Daar ben ik ook benieuwd naar....
Gebruiken jullie dit ook tegen teken?

En de link die er stond waar jullie dit kopen deed het niet meer.... komt dat deze topic al wat ouder is denk ik...
Gebruiken jullie dit nog met succes bij honden en katten? En waar kopen jullie dit?

Dank :) :)
Gebruikersavatar
Door kiara
#2925208
Nou ik heb het nog niet gedaan maar het kan wel ook ontwormen
Dat heb ik wel gedaan
Wel bij de kippen gebruikt en tot op heden geen luis
Door Gaby
#2928802
kiara schreef: Nou ik heb het nog niet gedaan maar het kan wel ook ontwormen
Dat heb ik wel gedaan
Wel bij de kippen gebruikt en tot op heden geen luis
Ontvlooi je je katten dan helemaal nergens mee?

Ik heb nu diatomeeenaarde besteld... en ga dat bij de katten lig plaatsen strooien als ik het binnen heb. Samen met de neem olie die ik nu op de honden doe hoop ik voldoende natuurlijke bestrijding te hebben 8)

Dank voor je antwoord :)
Gebruikersavatar
Door Gizmo
#2953945
Helaas heeft onze hond ontzettend vaak last van vlooien en daarom heb ik (tegen m'n zin in) laatst maar Frontline gekocht omdat niks anders lijkt te helpen (aan natuurlijke middelen). Mijn schoonmoeder weet dat ik op zoek ben naar een natuurlijk vlooienmiddel en die zag laatst ergens een reclame van het volgende product:

http://www.mrfishkibble.com/product/sto ... n-en-teken
Dit is van het merk Mr Fisch Kibble (nog nooit van gehoord) en het schijnt natuurlijk te zijn.

Ingrediënten
Aqua, Polysorbate 20, Glycerin, Melia Azadirachta, Sodium benzoate, Potassium sorbate, Cellulose gum, MATRICE U.B.®, Melaleuca alternifolia, Rosmarinus officinalis, Urtica dioica, Salvia officinalis, Pelargonium graveolens, Quassia amara, Schinus molle, Lavandula angustifolia, Thymus vulgaris, Allium sativum.


Heeft iemand ook ervaring met dit product? De ingrediënten zeggen me ook niet zoveel aangezien het er in het Latijns? opstaat.
Door sella
#2954032
Ik snap er sowieso geen biet meer van, het rammelt van de vlooien in de wijk, maar niet op mijn honden.
Men klaagt steen en been over de teken.
Ik verbluft welke teken?
Ik heb wel een set pipetten van advanttick ofzo in huis.
Op de een of andere manier, heb ik zoiets, zodra ik meer dan een teek spot op een van hen, dan zet ik wel zo een pipet in.
Ik heb het idee dat het mij een vals gevoel van veiligheid zou geven als ik preventief een natuurlijk mengsel op ze zou sprayen voor elke wandeling.
Het zijn natuurlijk ook nog eens langharen. Nu dus ook geen probleem, ik loop ze iedere dag na.
Ik gebruik zonder problemen tea tree shampoo, maar dat is 20 ml shampoo op anderhalve liter water. En ik was hem niet wekelijks.
Ik heb nog geen andere shampoo gevonden waar Buffel qua huid niet op reageert.
Gebruikersavatar
Door kiara
#2954549
Gaby schreef: Ontvlooi je je katten dan helemaal nergens mee?

Ik heb nu diatomeeenaarde besteld... en ga dat bij de katten lig plaatsen strooien als ik het binnen heb. Samen met de neem olie die ik nu op de honden doe hoop ik voldoende natuurlijke bestrijding te hebben 8)

Dank voor je antwoord :)
de katten en de grote honen doe ik heel soms met bolvo pipet ,ik vind het zo vies aaien die poeder,net als vroeger had je vlooien poeder en dat vond ik al niks,maar ik mag nog niet mopperen nog maar 1 teek gevonden bij de chi,de grote honden krijgen ook knoflook tablet misschien is dat het,maar de chien katten niet,krijg het niet voor elkaar om het erin te proppen ook niet in stukje worst ofzo
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door