Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door labradorluna
#2647916
Heerlijk, Luna laten titeren door Brenda Ooms in Den Haag en geen vaccinaties nodig. :D    Na de puppy vaccinaties, niets meer gegeven en nu dus weer voor een jaar klaar. Nu besloten ook geen Weill te prikken. Volgend jaar zijn er misschien nog meer mensen die in deze buurt wonen en willen titeren en kunnen we tegelijkertijd voor een gereduceerde prijs.
Door tiny
#2648068
Fijn he, ik heb ze laten titeren bij Tannetje Koning. De oudste is voor haar hele verdere leventje klaar, de middelste mag over 2 jaar terugkomen en de jongste heeft na de 2 puppyvacinaties nog niets nodig. Komt u over 2 jaar maar terug! Goede geluiden dus.
Door JoepenLola
#2648173
labradorluna schreef: Heerlijk, Luna laten titeren door Brenda Ooms in Den Haag en geen vaccinaties nodig. :D Na de puppy vaccinaties, niets meer gegeven en nu dus weer voor een jaar klaar. Nu besloten ook geen Weill te prikken. Volgend jaar zijn er misschien nog meer mensen die in deze buurt wonen en willen titeren en kunnen we tegelijkertijd voor een gereduceerde prijs.
Ik ga ongeveer Oktober mijn Joep voor het 1st laten Titeren bij Brenda Ooms..ben benieuwd.!!!
Hoop ook dat hij nog genoeg Entstof heeft en wij weer voor een jaar klaar zijn.
Wat heeft je besloten om geen Weil te prikken ...
Gebruikersavatar
Door nova
#2651161
tiny schreef: Fijn he, ik heb ze laten titeren bij Tannetje Koning. De oudste is voor haar hele verdere leventje klaar, de middelste mag over 2 jaar terugkomen en de jongste heeft na de 2 puppyvacinaties nog niets nodig. Komt u over 2 jaar maar terug! Goede geluiden dus.
spannend, Diva heeft na de puppenprikken ook niks meer gehad. Vrijdag is het uur der waarheid in Otterloo. Ben benieuwd :)
Door labradorluna
#2654695
Luna heeft met 6 maanden veel vaccinaties gehad , ook omdat het mijn eerste hond is en ik nog van "niets"wist. Zij is toen erg ziek geworden ( aseptische meningitis)  en wij denken dat het mede daardoor kwam. Ik ent dus liever niet iets wat niet nodig is en over Weill heb ik lang nagedacht. Ik lees overal dat 
je met warm weer vooral op moet passen en dat doen we. Verder zwemt ze echt overal hoor, maar de kans dat ze weer hersenvliesontsteking krijgt is groter dan de kans dat ze Weill krijgt. Wij nemen eigenlijk gewoon deze gok in de hoop dat we daar goed aan doen.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door