Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door amber13
#311542
Nou, vannacht heeft Max weer meerder aanvallen gehad, en ik begin ook steeds banger te worden........, maar goed, Max heeft er niks aan als ik de moed laat zakken, dus ik heb de da vanmorgen maar weer gebeld en het doorgegeven en ik heb het telefoonnummer van Mw Overduin gegeven. Hopelijk horen we nou vandaag meer, en knapt ons vriendje weer een beetje op.

Wij gaan ook voor kwaliteit, ipv kwantiteit, maar ik ben zo bang dat ik te vroeg de moed op geef, en dat we er mee stoppen terwijl nog niet alles geprobeert is. Geniet er inderdaad maar van dat Timmy nu weer zonder aanvallen is, en ik hoop echt voor je dat dat nog heeel lang mag blijven zo!

Gister ben ik nog weergebeld over de acupunctuur, dat kost ong. 100 euro per behandeling (incl. med.) en hij moet dan eerst zeker een keer of 4/5 heen, en dan word het een heel duur grapje, niet dat ik dat niet voor hem over heb, maar we hebben afgelopen maanden al honderden euro's naar de da gebracht, en wie weet hoeveel daar nog bij komt. En bij acupunctuur blijft het ook de vraag of het helpt.
Laatst gewijzigd door amber13 op do 28 apr 2005, 09:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#311556
100 euro per behandeling is wel heel duur. Bij mij kost een eerste consult 80 euro per uur, inclusief behandeling en vervolgbehandelingen 23 euro per keer. Eventuele medicijnen komen daar nog bij maar dat is nooit veel.
Door amber13
#311681
Jammer dat het zo ver weg is, ik woon nl in Assen! Het lijkt me zo wel wat, maar als ik daar heen rij, ben ik net zo veel kwijt aan benzine, en ik weet ook niet of het verstandig is om nu zo'n end met Max te rijden. Maar toch bedankt voor de tip :)
Door Francisca
#311689
amber13 schreef: Jammer dat het zo ver weg is, ik woon nl in Assen! Het lijkt me zo wel wat, maar als ik daar heen rij, ben ik net zo veel kwijt aan benzine, en ik weet ook niet of het verstandig is om nu zo'n end met Max te rijden. Maar toch bedankt voor de tip :)
Tannetje zit ook in Almere.
Door Francisca
#311699
amber13 schreef: Dat is inderdaad dichterbij, maarre, wie is Tannetje ??? :)
Tannetje Koning, hier bekend als Hitam. ;)
Heeft een praktijk in A'dam en in Almere als ik het goed heb.
Door Anneke V
#328014
amber13 schreef: Oke, rabiës is dus toch al niet aan de orde want naar het buitenland gaan we dit jaar toch niet
Bij ons is het wél nodig & verplicht....we gaan regelmatig naar de Belgische ardennen... :-\
Door natali
#329328
mijn hondje is vier weken en zijn ouders zijn beide niet ingeent. Nu moet ik dus een keuze maken wel of niet met 6 weken inenten? Welke ziektens zijn dodelijk en moet je echt voor inenten? ???
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door