Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Bieke
#330240
Hallo Amber. Mariette Kelfkens zit in Nieuw-Balinge.
Ik heb een kennis, die haar hond extra zink gaf en de aanvallen verdwenen.
En ik heb het meegemaakt bij iemand dat de vaccinatie als trigger werkte. De ene kreeg vreselijke maagdarmklachten. Hij zag er niet uit. En de ander kreeg zware epileptische aanvallen. Hij was door die kennis op weg geholpen, maar dat alleen hielp niet. Via iemand uit Amerika is hij heel goed op weg geholpen met supplementen. Ook weer zink en magnesium en nog meer mineralen. Hij is heel goed opgeknapt, zonder dierenarts. Hij woont bij mij in het dorp en als je wilt, kan ik je wel met hem incontact brengen. Hij heeft alles uitgebreid beschreven.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#330483
amber13 schreef: Heb net even gekeken, maar Almere is nog 2 uur rijden :( Heeft ze niet toevallig collega's hier wat meer richting noorden?
In de bieb (medisch) staat een lijst met alle homeopatische da's in Nederland , per provincie .
Gebruikersavatar
Door Hitam
#330512
Homeopathisch is niet hetzelfde als acupunctuur. Dat zijn over het algemeen weer andere dierenartsen en Mariette staat op geen van beide lijsten. Zij werkt volgens de methode van Erik Laarakker.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door