Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Naturel
#2526975
Net terug van dierenarts voor enten van mijn kat. Vorige week gebeld met hun, welke entingen wel nodig waren en welke niet. Kattenziekte was nog geld tot april 2013 en 1 niesziekte enting variant hoefde dus ook niet, want de waren nog niet over de datum.  Dat kon en zij gingen de nodige entingen bestellen en als ze binnen waren kon ik langskomen. Vandaag dus geweest en zelfs bij binnenkomst ik nog een keer gezegt dat die 2 entingen niet hoefde, en dierenarts zij dat dat kon. Uiteindelijk was ze klaar, dus ik zei van volgend jaar moet ik toch voor kattenziekte enting, nu heeft ze tenminste geen dubbele gehad. Ze begon wat angstig te worden en zei: ze heeft wel een paar entingen dubbel gehad. Toen zei ik van: maar ik heb hier speciaal voor gebeld en toen kon het wel. Zij: ja maar het kan geen kwaad hoor, en ze kunnen niet los gegeven worden.

Uiteindelijk, bozig bedankt en gaan betalen, 81 euro. :o
Door Naturel
#2527002
*Dorothea* schreef: ja ik weet niet welke vaccinatie er gegeven is, als je ook chlamydia er bij vaccineert dan zit er helaas standaard kattenziekte bij.
Van pension moest chlamydia, kattenziekte nr 13 2 of 3 jaarlijks, niesziekte en bordatella nr 14, 15, 16 jaarlijks. Kattenziekte heeft ze in april 2012 gehad, volgens mij grote cocktail?
#2527015
Naturel schreef: Van pension moest chlamydia, kattenziekte nr 13 2 of 3 jaarlijks, niesziekte en bordatella nr 14, 15, 16 jaarlijks. Kattenziekte heeft ze in april 2012 gehad, volgens mij grote cocktail?
ja maar als je chalmydia vaccineert, moet je de kattenziekte er dus bijnemen, die zit in hetzelfde flesje.
Door Naturel
#2527045
*Dorothea* schreef: ja maar als je chalmydia vaccineert, moet je de kattenziekte er dus bijnemen, die zit in hetzelfde flesje.
O ze zij telefonisch dat dat los kon. Ook niesziekte nr14 hoefde nog niet, wel 15 en 16.
#2527109
Naturel schreef: Is kattenziekte enting ook 3 jaar geldig? Ze hebben in entingsboekje geschreven dat ze volgend jaar november weer moet.
ja die is 3 jaar geldig, maar als je kat weer naar het pension gaat en je chlamydia moet vaccineren dan zal je toch weer kattenziekte moeten geven.
Door Naturel
#2528826
*Dorothea* schreef: ja die is 3 jaar geldig, maar als je kat weer naar het pension gaat en je chlamydia moet vaccineren dan zal je toch weer kattenziekte moeten geven.
Oke, dan weet ik dat. Jammer dat ze dan niet even zeiden dat clamydia samen met kattenziekte gegeven moest worden. Want telefonisch had ik aangegeven dat chlamydia niet verplicht was.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door