Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#302288
Yari schreef: Heej super!!
Alleen is er om die tijd juist open spreekuur en heb je dus kans dat je een bomvolle wachtkamer treft...
Je kunt dus beter zorgen dat je net voor of net na die tijd er bent. Die tijd hebben we vrij gehouden voor de bloedafnames nl. Maar kijk maar. In ieder geval toppie dat jullie meedoen! ;)
Ohhh, verkeerd gelezen! Sorry! Maar goed, hoeveel voor of na dat spreekuur kunnen we dan het best aanwezig zijn? En hebben jullie liever voor 15:30 of na 16:00 uur?
#302294
BELANGRIJK:

Degenen die komen willen die a.u.b. niet vergeten het gehele inentingsverleden mee te nemen (liefst al een kopie van het inentingsboekje, dat scheelt tijd, anders moeten we het terplekke nog overschrijven). Datum, welk vaccin en welke fabrikant zijn van belang.
Ook zijn evt. ziektes van belang als je hond die ooit gehad heeft (datums graag).

Tot nu toe heb ik de volgende mensen genoteerd staan die zeker komen vrijdag:

-Lizzy met 2 honden
-Erna met 1-3 pups
-Laura met 1 hond (of neem je je nieuwe aanwinst ook mee?)
-Sylvia met 3 honden

Chooky? Margreet? Komen jullie nog?

Iedereen alvast onwijs bedankt voor de medewerking hè? En laten we hopen dat het vaccinatiebeleid hierdoor behoorlijk verbeterd gaat worden! ;)

Onze praktijk heet trouwens D.A.P. Barendrecht en is gevestigd op de Binnenlandsebaan 42, 2991 AE te Barendrecht (tel: 0180-612685).
Als je vanaf de A15 de afslag Barendrecht/Ridderkerk e.d. neemt blijf je de borden Barendrecht volgen (je komt langs de Greenery) en vervolgens de borden centrum. De Binnenlandsebaan is de doorgaande weg door het centrum dus kan niet missen. Het is een kleine praktijk gevestigd in een rijtjeshuis en het bevind zich schuin tegenover de Rabobank.
Tot vrijdag!! :D ;)
#302297
Lizzy schreef: Ohhh, verkeerd gelezen! Sorry! Maar goed, hoeveel voor of na dat spreekuur kunnen we dan het best aanwezig zijn? En hebben jullie liever voor 15:30 of na 16:00 uur?
Maakt niet uit. ;)
Vanaf 13.00 u tot 17.00 u zijn jullie allemaal welkom, kijk maar wat voor jullie zelf het beste uitkomt.
Ik zou iedereen dus alleen afraden om op de spreekuurtijden te komen (van 13.00 u - 13.30 u en van 15.30 u - 16.00 u), omdat de kans groot is dat je dan behoorlijk lang moet wachten.
#302300
Ik heb trouwens contact gehad vandaag met de UKG om te vragen of zij een lijst hadden met alle meewerkende DA's en die hadden ze inderdaad.
Ze wisten alleen niet of dat wel openbaar gemaakt mocht worden en daar zou nog navraag naar gedaan worden. Als het gewoon openbaar gemaakt mag worden zou ik deze week nog de lijst toegefaxed (hoe schrijf je dat eigenlijk?) krijgen. Nog even afwachten dus. ;)
#302319
Yari schreef: Maakt niet uit. ;)
Vanaf 13.00 u tot 17.00 u zijn jullie allemaal welkom, kijk maar wat voor jullie zelf het beste uitkomt.
Ik zou iedereen dus alleen afraden om op de spreekuurtijden te komen (van 13.00 u - 13.30 u en van 15.30 u - 16.00 u), omdat de kans groot is dat je dan behoorlijk lang moet wachten.
OK, komt voor mekaar!
#302592
Yari schreef: BELANGRIJK:

Degenen die komen willen die a.u.b. niet vergeten het gehele inentingsverleden mee te nemen (liefst al een kopie van het inentingsboekje, dat scheelt tijd, anders moeten we het terplekke nog overschrijven). Datum, welk vaccin en welke fabrikant zijn van belang.
Ook zijn evt. ziektes van belang als je hond die ooit gehad heeft (datums graag).

Tot nu toe heb ik de volgende mensen genoteerd staan die zeker komen vrijdag:

-Lizzy met 2 honden
-Erna met 1-3 pups
-Laura met 1 hond (of neem je je nieuwe aanwinst ook mee?)
-Sylvia met 3 honden

Chooky? Margreet? Komen jullie nog?

Iedereen alvast onwijs bedankt voor de medewerking hè? En laten we hopen dat het vaccinatiebeleid hierdoor behoorlijk verbeterd gaat worden! ;)

Onze praktijk heet trouwens D.A.P. Barendrecht en is gevestigd op de Binnenlandsebaan 42, 2991 AE te Barendrecht (tel: 0180-612685).
Als je vanaf de A15 de afslag Barendrecht/Ridderkerk e.d. neemt blijf je de borden Barendrecht volgen (je komt langs de Greenery) en vervolgens de borden centrum. De Binnenlandsebaan is de doorgaande weg door het centrum dus kan niet missen. Het is een kleine praktijk gevestigd in een rijtjeshuis en het bevind zich schuin tegenover de Rabobank.
Tot vrijdag!! :D ;)
Jawel marielle wij komen ook hoor ;D
#303683
Femke schreef: Barendrecht is voor mij te ver weg, maar hopelijk staat er op die lijst ook een DA in omgeving Zwolle, dan doe ik zeker mee!
Tot nu toe heb ik nog steeds geen fax gehad van de UKG...
Ben bang dat dat niet openbaar gemaakt mag worden dus...
Bel anders gewoon wat DA's bij jou in de omgeving op om navraag te doen? ;)
#304075
Hitam schreef: Het kan dus binnenkort ook bij mij. Ze hebben problemen met de buisjes. Die waren nog niet binnen. Maar ik krijg ook alles toegestuurd.
Ja!!! Wil je Ted en Sophie dan ook prikken? Of zijn die, in het kader van het onderzoek, niet nodig?
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door