Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#2373606
De afgelopen 4 dagen elke dag 1 LOPENDE teek van zijn kop of nek getrokken >:(.
Omdat ik zo'n klein zwart beestje op een donkerbruine hond vind tijdens de wandelingen noemde me vriend mij vandaag Take That  ;D. Vastpakken, dood maken en kijken wat de vangst was... ik maak er bijna een hobby van  :biggrin2:
#2373680
toscak schreef: De afgelopen 4 dagen elke dag 1 LOPENDE teek van zijn kop of nek getrokken >:(.
Omdat ik zo'n klein zwart beestje op een donkerbruine hond vind tijdens de wandelingen noemde me vriend mij vandaag Take That ;D. Vastpakken, dood maken en kijken wat de vangst was... ik maak er bijna een hobby van :biggrin2:
Ieuw gatver, dat zou ik echt teveel vinden. Gelukkig vinden teken onze hond vies ofzo, heb er nog nooit een gevonden terwijl mensen uit de buurt er wel over klagen.
#2374232
oo k haal de afgelopen dagen meerdere lopende teken per dag per hond ervanaf.
Maar na het gebeuren van Kaio en de band waarvan hij nog steeds herstellende is, komt er hier ff niks meer in!
Het is eigenlijk gewoon allemaal grote chemische zooi, kinderen mogen vaak niet in de buurt van behandelde dieren komen of in buurt van banden, zegt eigenlijk voldoende.
#2374258
Mijn honden zijn groot liefhebber van bosjes en hooggras. Ik pluk dan ook met regelmaat teken van ze af. De korthaar echter veeeeeeel minder als de draadhaar.
Hier thuis behandel ik ze niet. Op vakantie in zuid europa wel.
#2374293
Kaio schreef: oo k haal de afgelopen dagen meerdere lopende teken per dag per hond ervanaf.
Maar na het gebeuren van Kaio en de band waarvan hij nog steeds herstellende is, komt er hier ff niks meer in!
Het is eigenlijk gewoon allemaal grote chemische zooi, kinderen mogen vaak niet in de buurt van behandelde dieren komen of in buurt van banden, zegt eigenlijk voldoende.
Ik ook niet hoor! Zo lang ik ze er nog af kan trekken voordat ze uberhaupt vast zitten vind ik het wel prima zo.
Bob geniet heerlijk van zijn dagelijks tekencheck.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door