Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#2294763
Net de vakantie geboekt, op een camping.
Het campingvrieskistje gaat mee. En als ik niet uitkom met het aantal ampère, dan mag ik gebruik maken van het toiletgebouw om stroom te halen voor het vrieskistje of van de naastgelegen plaats als die vrij is. Super! Ik hoef dus niet in de 10 dagen op zoek naar vlees voor de honden.
#2296319
**Jolanda** schreef: Waarom K9 als je zelf ook vlees kunt drogen? Is het zelfde princiepe alleen doen wij luchtdrogen en K9 niet.
Ik vind het een stuk minder gedoe. Als ik voor een hele vakantie spiervlees en orgaan moet gaan drogen ben ik wel even bezig. En daarnaast bevat K9 bot. Naast kippennekken zou ik niet zo goed weten wat ik aan vleesbot zou kunnen drogen op mijn machientje, en voordat dat zo goed droog is dat ik het op vakantie kan meenemen :-\.
#2296323
ik heb vanochtend bij de winkel van zoo natuurlijk hier in amsterdam een klein probeer zakje ziwi peak gekocht voor 6,75. zij hadden die in de verkoop om eerst te kijken hoe het verkocht wordt voor ze al die grote (en dus voor hun ook hele dure) zakken in voorraad nemen. misschien een idee om te vragen in een winkel waar ze ziwipeak hebben?
#2296328
Sarah5 schreef: Ziwipeak is ook luchtgedroogd en daar zit alles al in.

Hier hebben we al een zak in huis gehaald voor vakantie maar ook de dagen dat we beide denken dat de ander het vlees al uit de vriezer heeft gehaald  ::)
Dat ken ik nog niet, ga ik even opzoeken. Vinden de honden het lekker?

Hier hebben we dat laatste trouwens opgelost door mijn vriend aan te wijzen als voor-uit-de-vriezer-haalder en dat werkt prima :D.
#2296333
Alba schreef: Dat ken ik nog niet, ga ik even opzoeken. Vinden de honden het lekker?

Hier hebben we dat laatste trouwens opgelost door mijn vriend aan te wijzen als voor-uit-de-vriezer-haalder en dat werkt prima :D.
Ja de honden eten het zeker met smaak! Misschien moet ik Niels ook eens gaan aanwijzen als uit vriezer haler  ;) en het dan zo brengen dat hij denkt dat hij het zelf heeft bedacht  :biggrin2:
#2296338
Sarah5 schreef: Ja de honden eten het zeker met smaak! Misschien moet ik Niels ook eens gaan aanwijzen als uit vriezer haler  ;) en het dan zo brengen dat hij denkt dat hij het zelf heeft bedacht  :biggrin2:
Hmmm, ik heb 't opgezocht maar ik twijfel of er nou wel of geen bot in zit:

Does ZiwiPeak have bone content in the food?
The raw meat that ZiwiPeak uses is mechanically recovered off the bone and contains 3% finely ground bone.  We also use the marrow and soft cartilage provided from the meat recovery process.
This makes ZiwiPeak the perfect food for your dog or cat.

En ja, dat helpt altijd: 'wat een goed ideeeee!' ;D
#2296410
ik heb voor Ziwipeak gekozen omdat in K9natural ei zit. ik heb maanden geleden ei geprobeerd bij Reus, maar dat ging niet zo goed. ik weet niet of dat de hoeveelheid was, of gewoon het kippenei-eiwit, dus Ziwipeak leek me een betere gok dan K9.
Door fransbulletje
#2297211
Wij gaan naar Frankrijk 2 weken met drie bullen en de vriesruimte is wat beperkt. Zou dan 12 kg Carnibest mee moeten nemen en dat kan ik niet kwijt. Heb gedacht aan smorgens naturediet en savonds CB maar vind dat eigenlijk niets dus heb nu kleine verpakking K9 besteld om eens even te proberen. Jules en Hugo zal geen probleem zijn maar Pierre verdraagt vis niet goed gaat aan het spugen. Ga hem het dus een dag of 4 geven en dan zullen we zien of het lukt. Heb dan aan een 4 kg pak K9 voldoende voor 2 weken, hou weer meer bagageruimte over  ;). Het is natuurlijk wel prijzig maar ach we hoeven daar niets voor de honden te betalen dus dat scheelt weer. Wil gewoon dat ze goed eten krijgen en niet moeilijk hoeven doen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door