Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door casangio
#277595
Anneke V schreef: En kaas, zoals gouda of camenbert, platte kaas enz.... mogen ze dat eten?? ??? ;D
Mogen??? Ze mogen wel een stukje kaas. Maar ook niet overdreven veel. Camembert??? Dat zou ik nou net niet geven, maar goed als je dat perse wilt een ietsiepietsiepeuterige klein stukje. Van al de kazen dat je opsomt, denk ik dat platte kaas nog het beste is. Je kunt ook Huttekase geven. Ik zelf denk dat je met kazen niet moet overdrijven, maar goed ik ben ook geen "alles weter" ;) ;) Weer anderen zullen denk ik een andere mening toegedaan zijn ;) ;)

Als je in Belgie woont kun je bij de Carrefour 500 gr huttekase kopen voor 1.71 Euri. ;) ;) ;) ;)
Laatst gewijzigd door casangio op wo 09 mar 2005, 10:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Anneke V
#277600
CaSanGio schreef: Als je in Belgie woont kun je bij de Carrefour 500 gr huttekase kopen voor 1.71 Euri. ;) ;) ;) ;)
Bedankt voor de tip! ;D
Door 202spots
#277817
Ik weet niet wat platte kaas is ???
'n klein stukje/plakje kaas is niet erg, maar "gewone" kaas is voor honden eigenlijk niet zo makkelijk om te verteren.
Maar huttekaas is WEL goed voor ze,dat krijgen die van mij bijna elke morgen (cottage cheese)
Door casangio
#278428
202spots schreef: Ik weet niet wat platte kaas is ???
'n klein stukje/plakje kaas is niet erg, maar "gewone" kaas is voor honden eigenlijk niet zo makkelijk om te verteren.
Maar huttekaas is WEL goed voor ze,dat krijgen die van mij bijna elke morgen (cottage cheese)
Plattekaas is gewoon kwark in het Nederlands ;) ;) ;) ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door