Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Suzanne
#2271342
chiva schreef: Hier ook een snijmachine, het is hier echt een luxemachine, staat namelijk ergens op zolder mooi te wezen :biggrin2:
Had hem ooit gekocht voor het snijden van vlees/kaas voor onszelf, maar vanwege sta in de weg, verhuisd naar boven.

Alles voor de droogmachine gaat nog steeds met het handje, iets bevroren en dan zelfs van long/lever hele mooie dunne plakjes.

http://www.aximax.nl/catalog/bomann-ma4 ... .html 
Ongeveer deze is het, in ieder geval lijkt hij erop.
;-(
Geen afbeerlding beschikbaar...
Maar, eh.... wat wil je ervoor hebben? Inclusief verzendkosten? ;-) 
Kan hij tot 2 cm vlees aan...? Dan kan ik mooie plakken snijden ;-) en die drogen ;-)

Suzanne
Door ashley
#2271405
Ik heb een hele fijne snijmachine van silvercrest van rond de 50 euro. Ben er heel blij mee, long, paard, kip alles snij ik in dunne plakjes en gaan de droger op ipv dikke hompen. Mijn messen zijn allemaal bot want ik een een scherp mes is geen goede combinatie, een snijmachine dan weer wel  ::)

Weet je ik kom gewoon binnenkort weer een keer op de koffie en dan leen je de mijne! is dat wat??  :-*
Door ashley
#2271417
Daar zit een kartelmes aan toch? Vind ik persoonlijk niet zo fijn omdat je dan happen uit je vlees krijgt
Door Suzanne
#2271426
job schreef: Afbeelding
Zal ik je assistent worden?  :biggrin2:
Eh... dat mag, maar dat staat er toch, in mooi grijze letters... "Geen afbeelding beschikbaar"?

Dus dat schiet niet zo op dan ;-(

Suzanne
Door Suzanne
#2271440
job schreef: bij mij niet, ik krijg deze foto.  ???
Foto?  Hoe krijg je dat nou voor elkaar? ;-)
Ik zie een wit vlak met mooi grijze letters in de woorden "geen afbeelding beschikbaar"!

(en nee, dat is absoluut geen grap ofzo)

Even kijken of een andere browser helpt..  *edit; nee, helpt niet ;(
bizar!



Suzanne
Door **Jolanda**
#2271445
Suzanne schreef: Foto?  Hoe krijg je dat nou voor elkaar? ;-)
Ik zie een wit vlak met mooi grijze letters in de woorden "geen afbeelding beschikbaar"!

(en nee, dat is absoluut geen grap ofzo)

Even kijken of een andere browser helpt..  *edit; nee, helpt niet ;(
bizar!



Suzanne
Het ligt niet aan jou hoor, ik zie ook geen foto ;)

Ik ben er over uit, een snijmachine is wel erg handig! :)
Door chiva
#2271493
Op mijn machine ( ff gevraagd aan manlief) zit een gewoon mes, dus geen kartelmes.

Jolanda je krijgt PB.
Door Miranda 1
#2271643
Als ik het zo lees is het wel makkelijk, voor mooie beloningen of tussen doortjes.

Zit ik me net te bedenken dat er op mijn werk eentje staat die niet gebruikt wordt. Al 6 jaar niet, want zolang werk ik er al. En in de toekomst gaat hij ook niet gebruikt worden want mijn werk gaat verhuizen. Hmm, misschien kan ik eens regelen dat ik die krijg of overneem. Van de week eens kijken of dat die er nog staat.

bedankt Jolanda voor het openen van deze topic, anders was ik daar nooit op gekomen.

Op mijn werk is het zoeen zware metalen. Kun je dar ook vet mee snijden? Ik denk dan aan hertenvlees waar soms vet aan zit. Dit is makkelijker te drogen als het dunner gesneden is.
Gebruikersavatar
Door lauraV
#2271815
staat dit niet op t mes?
of anders ff opmeten en dan kijken welke maten erzijn , misschien t mes erafhalen en op de andere  zijde kijken?
Gebruikersavatar
Door nova
#2271825
mijn snijmachine komt van MP, het ie een metalen, semi-professioneel.
grote hompen vlees nijden is een makkie, je moet er wel nog wat vorst in hebben om het snijden wat  makkelijker te maken.
Verder gaat t als een fluitje van n cent.
De rest van de tijd woont mijn snijmachine in de kelder  ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door