Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Eef+Stippels
#364135
Wandor en yindra krijgen ieders een halve schapenpens als maaltijd, maar dan houd ik het voor allebei vast, zodat ze wel kauwen, anders slikken ze het in 1x door.
Door Truus
#364136
Evelyn schreef: Wandor en yindra krijgen ieders een halve schapenpens als maaltijd, maar dan houd ik het voor allebei vast, zodat ze wel kauwen, anders slikken ze het in 1x door.
Je kunt het ook aan een boom vast spijkeren :D
Door Eef+Stippels
#364139
Truus schreef: Je kunt het ook aan een boom vast spijkeren :D
Ik ben dan bang dat de spijker loskomt en dat ze die dan ook doorslikken :-\ Vandaar dat ik het zelf vasthoud, kan er ook niets misgaan ;)
Door Marion
#364309
Bij Tommie is het hap slik weg. Je ziet hem even moeilijk kijken als dat ding door zijn slokdarm glijdt maar daarna gaat hij heerlijk liggen uitbuiken ;D
Als ik hem bij Zorro niet in kleine stukjes snijdt dan eet hij er een beetje van, na 5 minuten is hij het dan beu en laat hem in de tuin liggen, om vervolgens wel steeds de vliegen ervan weg te jagen maar opeten ho maar >:(
Door henneke
#364316
Bo gaat eerst als een idioot erom heen spingen , dan doet hij een soort van schijnaanvallen daarna probeert hij de pens op te likken en dat lukt natuurlijk ook niet dus dan gaat hij blaffen , je hoort het hem bijna zeggen : val in stukken kreng !
Als al deze manieren niet werken gaat hij maar aan het kauwen met blafconcerten tussendoor al met al geeft pens een heel spectakel hier :D
Gebruikersavatar
Door Nitus
#364349
henneke schreef: Bo gaat eerst als een idioot erom heen spingen , dan doet hij een soort van schijnaanvallen daarna probeert hij de pens op te likken en dat lukt natuurlijk ook niet dus dan gaat hij blaffen , je hoort het hem bijna zeggen : val in stukken kreng !
Als al deze manieren niet werken gaat hij maar aan het kauwen met blafconcerten tussendoor al met al geeft pens een heel spectakel hier :D
Haha, ik ik heb er beeld én geluid bij ;) ;D ;D
Door Mevroi Kruim
#364360
Tara knipt er keurig hapklare stukken af, echt scheuren doet ze niet, ze houdt het wel met haar poten vast.
Kátar staat er een tijdje random op te knagen en dan gaat de hele lap (ong. een pond) in 1x naar binnen :-X
Kennelijk heeft hij de theorie dat het bij de perforaties vanzelf wel scheurt ;D Soms kotst hij hem dan weer uit en eet hem vervolgens weer op. Verder geen problemen met verteren ofzo.
Maar Kátur is a) een muts en b) lui ;D ;D ;D
Door Jinxy
#364624
Ha,ha, ´t is wat met pens hè.

Schapenpens is hier Jinx: hap-slik-weg, kots-uit, hap -slik -weg. Bij Puk braaf knagen.

Runderpens: Puk: moeilijk kijken, dan knagen.
Jinx: Knagen, trekken tot op hap-slik-weg formaat.
Door Marion
#365038
Grappig zeg om te lezen allemaal ;D

Ik zie mezelf al voor me met een lekker bord friet voor mijn neus: hap slik weg, uitkotsen en dan wat rustiger opeten ;D Rare beesten hoor die honden :P
Door Eef+Stippels
#365317
Pauline schreef: Heeft de pens ze weer gesmaakt Evelyn? Enne ik zou het er ook niet op gokken om het aan een boom vast te spijkeren.
Ze krijgen morgen weer pens. En vanavond krijgen ze de kloten :-X
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door