Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Sanyo
#290528
Ik heb vandaag een eigen variatie gemaakt op de recepten van Cujo.
Ik heb een flinke winterpeen, een heel ei, en blikje tonijn met het water, wat peterselie en brandnetel in de blender gedaan. Vervolgens in een kom gedaan en gemengd met een beetje rijstebloem tot het een mooie brij was. Gebakken in de oven, in stukjes gesneden en toen nog even in de oven. Nu zijn ze mooi keihard!
En de hele tijd ongedurige hondjes om me heen, want het ruikt toch zo lekker!!! (er was natuurlijk al wel even voorgeproefd door de kom uit te likken)
Ze vinden ze heerlijk!

Groetjes,
Marjolein
Door Jacqueline74
#290807
mb schreef: Ik heb vandaag een eigen variatie gemaakt op de recepten van Cujo.
Ik heb een flinke winterpeen, een heel ei, en blikje tonijn met het water, wat peterselie en brandnetel in de blender gedaan. Vervolgens in een kom gedaan en gemengd met een beetje rijstebloem tot het een mooie brij was. Gebakken in de oven, in stukjes gesneden en toen nog even in de oven. Nu zijn ze mooi keihard!
En de hele tijd ongedurige hondjes om me heen, want het ruikt toch zo lekker!!! (er was natuurlijk al wel even voorgeproefd door de kom uit te likken)
Ze vinden ze heerlijk!

Groetjes,
Marjolein
Leuk en heel herkenbaar ;D ;D
Door Red_Hunter
#295695
Ja de viskoekjes vielen hier ook in de smaak, heerlijk vindt hij het. Ik heb ze heel klein gemaakt als beloning voor bij de training.
Ik ga zeker nog meer recepten uitproberen.

Groetjes Trudie
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door