Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Geef jij supplementen aan je je hond, hoe vaak?

Nee
12
28%
Ja, dagelijks
23
53%
Ja, af en toe
4
9%
Ja, soms een kuurtje
2
5%
enkel tijdens ziekte
2
5%
Door yuri
#2239391
coby.p schreef: hier krijgt duchesse ivm, arthrose gluco/chondro, en msn
een paar keer per week visolie,
niet elke dag, dan gaat ze aan de dunne.
belle is momenteel giga in de rui, die krijgt nu dagelijks visolie.
die zeewier lees ik dus regelmatig,
waar geven jullie die voor, wat doet het?
ik geef ijslands zeewier, tzit vol van mineralen, sporenelementen en vitamines :) ff googlen:

Zeewier zorgt voor een glanzende vacht en bevordert de rui. Zeewier biedt stoffen die belangrijk zijn voor een goede haarstructuur en lijkt een gunstig effect te hebben op de pigmentatie van de vacht. Vooral bij dieren met een donkere vacht kan zeewier bijdragen aan een diepere kleur en stralende glans. Tevens zorgt het voor een goede stofwisseling. Daarnaast helpt zeewier bij de omzetting en afvoer van gifstoffen en ondersteunt hiermee het lichamelijke immuunsysteem. Zeewier draagt bij aan een uitstekende basisconditie en heeft een direct effect op de vitaliteit, uitstraling en prestaties.
Door yuri
#2239586
mana arame die ken ik niet...

maar ik geef de mijne dagelijks, het gebeurt af en toe dat ik het vergeet, maar normaal dagelijks :)
Laatst gewijzigd door yuri op za 28 jan 2012, 18:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door luka en kira
#2239645
Hier krijgen ze dagelijks supplementen.
Luka krijgt elke dag groenlipmossel, visolie en synoquin.
Kira krijgt elke dag Cetyl M en af en toe visolie.
Door Sonnee
#2242012
ik geef alleen supplementen bij indien nodig,
en dna meestal als kuurtje, bij consistente tekorten pas ik het menu aan
)tenzij het dier natuurlijk iets mankeert waardoor de tekorten ontstaan en het niet uit het menu an sich stamt'

dingen als zeewier geef ik ook alleen maar als kuurtje van een paar weken ivm de jodium die er in zit , bij de paarden net zo, wil niet bv de schildklier onnodig te veel belasten
Door Butch
#2242081
Ja: elke dag visolie/gluco/chondro ivm ellebogen en dagelijks samen met de baas chlorella.
Heel af en toe zeewier als ik er weer eens aan denk, maar dat valt bij mij onder de groente, net als knoflook.
Door Suzanne
#2242448
yuri schreef: ik geef ijslands zeewier, tzit vol van mineralen, sporenelementen en vitamines :) ff googlen:

Zeewier zorgt voor een glanzende vacht en bevordert de rui. Zeewier biedt stoffen die belangrijk zijn voor een goede haarstructuur en lijkt een gunstig effect te hebben op de pigmentatie van de vacht. Vooral bij dieren met een donkere vacht kan zeewier bijdragen aan een diepere kleur en stralende glans. Tevens zorgt het voor een goede stofwisseling. Daarnaast helpt zeewier bij de omzetting en afvoer van gifstoffen en ondersteunt hiermee het lichamelijke immuunsysteem. Zeewier draagt bij aan een uitstekende basisconditie en heeft een direct effect op de vitaliteit, uitstraling en prestaties.
he, thanks ;-)
Dat is nog wel 's wat om ook te bestellen voor de Freule dan.

Suzanne
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door