Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door BubbaBling
#2233131
Volgens mij kan je dat gewoon geven hoor, als ze het niet ineens doorslikt.
Maar in ringetjes, wil je het niet wat groter laten zodat ze er op kan kluiven?

De borstbeentjes zijn echt niet hard geworden, zal wss toch wat anders zijn dan.
Luchtpijp wordt ook keihard, maar vinden ze hier heerlijk.
Door sofia
#2233158
Ja, volgens mij had ik het groter moeten laten. Maar ik wilde het in mijn jaszak kunnen stoppen als erg lekker snoepje voor onderweg. Sofia is een hond die kan besluiten dat ze een andere terugweg neemt dan die ik wil. Als ik dan iets erg lekkers in mijn zak heb is de kans op zo'n actie wat kleiner. Ze kauwt er wel goed op, dus ik denk dat ik het maar voor traktaties hier thuis bewaar. W.s. had ik het net als jij maar een uur of 4 moeten drogen. Het zat er nu zo'n 16 uur in. Het staat in de schuur en ik vergeet het nog wel eens.
Door BubbaBling
#2233166
16 uur is wel heel erg lang vor een pijpje.
Maar goed, als het veel eerder al droog is dan is het nog steeds heel hard.

Ik heb wat foto's van het been, zo het zo er op zetten  ;)
Door sofia
#2233194
Het was een runderluchtpijp. Een behoorlijk ding hoor. Heb me suf geknipt om er redelijke stukjes van te maken. Ik ben benieuwd naar je foto"s
Door madeleine
#2236039
In de lengte kun je ze natuurlijk ook knippen.. Dan heb je echt kluifwerk.
Maar of het dan in de droger past  :biggrin2:
Ik neem aan dat om luchtpijpen zo te knippen een oven handiger is hahaha
Door sofia
#2236066
Ik gas het proberen. Ik heb er nog een liggen. Met die kleine stukjes is ze al lekker lang bezig, kun je nagaan hoe lang ze bezig is met zo'n heel ding.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door