Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Limbabnees
#2209766
Limbabnees, die is oud, maar gebruik hem nog graag.
Ik woon al ruim 20 jaar in  Groningen, nu in Sappemeer, afgelegen  op het platteland, het katten & honden paradijs.
Achterom zijn de weilanden en een paar honderd meter aan de andere kant ligt het Adriaan Tripbos.
En lange rechte wegen voor de Husky, alleen rennen, ze hoeft niet te trekken :)
Helaas hebben we afscheid moeten nemen van de Bordeaux :(
Nieuw commando: Waar is de mol?
P.s. die Labrador is een herplaatser van een kennis en krijgt ook een opvoeding van mij.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Limbabnees op za 31 dec 2011, 05:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Limbabnees
#2210661
Ik kom van Posterholt, aan de Duitse grens, dus niet in het dorp zelf,  maar ik woonde daar ook al zeer vrij in een boerderij :)
Ik had zelfs ook een hond (met een karretje) en een geitje als peuter, en sliepen bij mij in bed :)
Een of andere grote zwarte bastaard, ik weet wel nog hoe die heette, Remi :P
Mijn ouders hadden Deense Doggen.
Gebruikersavatar
Door nova
#2211042
Ik heb nú een hond voor een karretje,  ;D ;D ik zal een foto uploaden. Ff geduld dus.  :)

Afbeelding

Voor dat heel BP over mij heen valt: In Nederland mag dit niet, om  met Bindi voor de kar te kunnen lopen ben ik lid geworden van de  Duitse rasver,  de DCBS.
Daar mag het dus wel  :)
Laatst gewijzigd door nova op zo 01 jan 2012, 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Door **Jolanda**
#2211109
vanaalst schreef: leuk, pup er in en lopen maar! ;D
Meen je waarom ze Bindi dit aangeleerd heeft :P :D ;D
Dit is niet omdat ze het leuk vind, dit was allemaal op voorbedachte rade :naughty:

Ontopic:
Ik zou die hond gewoon een normaal menu geven ;) Hier kregen border collie en sint bernard (toch ook 2 rassen die totaal niet op elkaar lijken en hele andere 'behoeftes' hebben) gewoon hetzelfde en nog nooit problemen mee gehad. ;)
Door Limbabnees
#2211132
Leuke kar, kan je zelf ook in  :)

Volgens de Trekhondenwet mogen er maar een paar soorten honden een kar trekken.
Die van jou is officieel het paard van de melk- of eierboer :)
Toch staat de Nederlandse wet het niet toe, heel fout.
Laatst gewijzigd door Limbabnees op zo 01 jan 2012, 17:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Door boris2009
#2211767
wat fijn dat hij bij jou komt, hij kan wel wat barf gebruiken zo te zien, rustig opbouwen en veel geluk met deze kanjer, ik ken er een in Limburg, schat van een beest, staat helaas op brok  :(
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door