Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#2207844
Interessant! Het zou mij niet verbazen als het toch het orgaan is. Even een kwestie van uitproberen dus. En, serieus waar, ik heb een hond die kotst alle niet-biologische organen subiet weer uit! (dat wil zeggen, ze kotst haar hele maaltijd uit, als daar niet-biologisch orgaan bij zit. Zij wordt ook wel de "skal controleur" in onze omgeving genoemd).
Door Nynke
#2208471
Cupcake schreef: Heel fijn, blijft het er van voren in, komt het er van achteren uit. Ik weet langzaamaan niet meer waar ik nog goed aan doe.......
Misschien een weekje alleen maar vleesbot en spiervlees geven en daarna weer rustig beginnen met een heel klein beetje orgaan?  :-\
Door Cupcake
#2208529
Das misschien wel een idee.
Wel groente en vis??
Begreep dat vis ook aardig laxerend kan werken, maar heb dit nog niet eerder gemerkt bij haar.
Ze krijgt sardien en haring.
Door Lizzy
#2208917
Ik zou zeggen, ook voor groente en vette vis: een klein beetje tegelijkertijd. En niet alles tegelijk in 1 maaltijd. Ik denk dat het voor jou heel belangrijk is dat je leert wat jouw hond wel en niet kan hebben. En dus 1 ding tegelijkertijd toevoegen, in kleine hoeveelheden en dan kijken hoe ze reageert.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door