Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Vleesvoer, Barf, Brok of combinatie

Volledig BARF
44
18%
Volledig kompleet vers vlees
59
24%
Volledig brok
8
3%
BARF en kompleet versvoer
77
31%
BARF en brok
10
4%
Kompleet versvoer en brok
24
10%
BARF, kompleet versvoer en brok
14
6%
Anders
9
4%
Door Elvira
#269138
meerendeels KVV (Carnibest) en af en toe BARF. Ik heb meer ruimte in de vriezer nodig om te barfen. Ik wil het wel gaan uitbreiden. Vooral als er een pup komt van een barfende fokker.
Door EvitaP
#269160
Elvira schreef: meerendeels KVV (Carnibest) en af en toe BARF. Ik heb meer ruimte in de vriezer nodig om te barfen. Ik wil het wel gaan uitbreiden. Vooral als er een pup komt van een barfende fokker.
;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#269162
Helen schreef: Zeg ik heb twee honden. Waarom kan ik de pol, maar 1 keer invullen???
Ja dat is het nadeel van de poll , per account kun je maar 1 keer stemmen
Door oebaya
#269383
Stemde ik in de vorige Poll nog vers en brok, nu is het geheel compleet vers voer en de brokken zijn nu helemaal weg. Ik kon dat finaniceel realiseren, omdat ik hier in België een groothandel vond waar ik heel goedkoop compleet vers kan halen. Oké, niet de top soort, dus het wordt afgewisseld met Energique.
Wat ik zelf maak is te verwaarlozen, af en toe vis, soms gewoon iets enkelvoudigs als kip of kopvlees en groente krijgen ze gewoon als ik groente aan het bereiden ben. Zo ook met fruit. Een 'verantwoord' tafelrestje, maar die heb ik niet zo veel, omdat het meestal zwaar gekruid Indisch eten is, wordt dan aan het enkelvoudige vles toegevoegd.
gr.
Nicolette
Door Thunder
#269685
Volledig barf hier.
Heel af en toe krijgen ze wel eens duck,als ik een weekend op show ga,omdat het makkelijk is en ze het ook graag lusten,maar de Duck is dus verwaarloosbaar.

Groetjes,Anja.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door