Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door johanna25
#2219037
,
Laatst gewijzigd door johanna25 op zo 12 aug 2012, 23:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Door millyckk
#2220783
johanna25 schreef: als ik een foto zou kunnen plaatsen zou ik een fotootje kunnen zoeken (duurt even) en plaatsen
maar ik heb geen idee hoe dat moet :-\
Hoop dat het gaat lukken, hier ben ik ook wel erg benieuwd naar!
Door robbiekomvoor
#2220848
Heb even gegoogled,Zelf samenstellen - Hond > Vragen en Problemen BARF

parasiet leverbot

(1/1)

1eboa:
vandaag gelezen in de krant, dat de parasiet leverbot snel oprukt. Schapen en koeien worden er ziek van, tegen de ziekte is weinig te doen. onderzoeker Gaasenbeek zegt dat het vrijwel zeker is dat de parasiet zich via hazen verspreid. Leverbot is in principe niet gevaarlijk voor mensen, zolang zij de larven, die de leverbot veroorzaken niet eten. Dit artikel gaat nog verder.....
Wie weet of onze honden via hazenkarkassen ook de kans lopen om deze ziekte te krijgen?

Lizzy:
Nee, daar hoef je niet bang voor te zijn. Zie: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 233.0.html

(overigens, als je haaskarkas invriest, vriest de leverbot dood).

Navigatie

[0] Berichtenindex

[1] Markeer als ongelezen

Reageer
Naar de volledige versie
Door Roosje007
#2340234
Wat vreselijk al die verhalen, als ik dat lees heb ik geen zin meer om ze eend, konijn, parelhoen enz voor te schotelen.  Hun hoofdmaaltijd is KVV van Bandit, als ik enkel dat geef en af en toe toch wat om op te knagen zullen ze toch ook geen tekorten opdoen veronderstel ik ?  Wat is jullie mening hierover ?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door