Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door nienk
#2179819
Reus krijgt soms zalmbotmix als zijnde spiervlees, volgens zijn buik is dat spiervlees (aka, dunne poep als ik het als vleesbot geef).

als je hond zalm gewoon  netjes verwerkt, lijkt het me geen probleem om het te voeren.

voor zo ver ik weet is er namelijk geen rede om vis en vlees niet in 1 maaltijd te geven.
Door BubbaBling
#2179881
Ik weet niet of het barfgerekend goed is maar ik doe het ook.
Ik draai alleen zelf kvv in elkaar en dan voeg ik verschillende diersoorten bij elkaar waaronder
ook zalmvlees en bot.
Door wijkje
#2179957
Als je zalmfilet geeft zou ik het rekenen onder spiervlees.. Zalmruggegraat zou ik daarentegen weer rekenen onder vleesbot. Ligt er ook aan hoeveel filet er aan zit/tot verhouding ruggegraat..
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2179967
Als ik wat zalm kvv van de katten over heb mik ik dat ook bij Oscar er bij. De katten worden van de lucht dik, Oscar kan het wel hebben  ;D. Nooit iets van gemerkt dat het niet goed viel of verteerd werd.
Door robbiekomvoor
#2179976
wijkje schreef: Als je zalmfilet geeft zou ik het rekenen onder spiervlees.. Zalmruggegraat zou ik daarentegen weer rekenen onder vleesbot. Ligt er ook aan hoeveel filet er aan zit/tot verhouding ruggegraat..

Ik bedoel echt zalmvlees,zonder graat,in combinatie met bv haaskarks ofzo.
Door wijkje
#2179980
robbiekomvoor schreef: Ik bedoel echt zalmvlees,zonder graat,in combinatie met bv haaskarks ofzo.
Dat gaat prima..Ik zou het dan onder spiervlees rekenen..
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door