Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door ien
#2175635
ik leg ze ook altijd eerst een paar weken in de vriezer voordat ik ze geef.
Ik geef het als complete maaltijd en ga het niet afwegen of zo, ik geef gewoon een hele kop.

Onze hond heeft meestal wel diarree op de dag dat hij 's ochtends zalm op heeft dus ik heb wel zitten denken of  ik misschien iets anders erbij moet geven wat het laxerende van de zalm weer wat opheft..  :-\

Heeft iemand hier ook deze ervaring ermee (nou ja de hondjes dan?  ;D) en wat heb je er mee gedaan?
Door TMG1961
#2176057
Ik weeg de zalmkop ook niet. Pixie heeft geen last van diarree dezelfde dag of de dag erna. Misschien een kipkarkasje of zo erbij geven
Door Chunga
#2225270
Hier gaan de zalmkoppen drie weken de vriezer in voordat ze gegeten worden.
Weet iemand misschien of dat voor kabeljauw koppen ook geldt?
Vermoed van wel namelijk....  ;)
Door Cizsel
#2225359
Ik heb er ook vanalles over gelezen en stop ze inderdaad braaf in de vriezer.
Maar als ik het aan het portioneren ben en ik heb een onhandig stuk over, heb ik het wel eens per ongeluk gegeven zonder erbij na te denken. Niks gebeurd.

Storm kreeg een zalmkop heel, zonder iets erbij. Hij kreeg dan juist de dag ervoor een dubbele portie orgaan en spiervlees. Een zalmkop is voor hem ongeveer 2x vleesbot.
Zijn ontlastig was wat vetter gisteren en wat lichter van kleur, maar niet extreem en het is allemaal perfect gedaan!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door