Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door flin
#2167362
mag ik even tussendoor?  :whistle:

martine-tom schreef: Herby heb ik nog niet geprobeerd, ik bestel via http://www.versvoer.nl  :)
Tussendoor heb ik er een paar getest maar die bevielen niet, Herby zit er nog niet bij als het bij jou bevalt word dat mss de volgende  :biggrin2:
ben je niet tevreden over dogshape??
Door Martine-Tom
#2167598
flin schreef: mag ik even tussendoor?  :whistle:


ben je niet tevreden over dogshape??
Ik heb al een paar keer gemaild over verzendkosten/bezorgen/minimaal bestelbedrag maar niks gehoord...
Door Martine-Tom
#2167792
porza schreef: vindt dogshape nog al aan de prijs  ???
Net weer eens op de site gekeken en idd sommige dingen zijn toch aardig duur...Nou is mijn vaste leverancier ook niet de goedkoopste maar het assortiment is daar wel groter heb ik het idee.
Door malimaniac
#2167800
Dogshape is idd ook niet meer wat het geweest is.
Ben er van overtuigt dat de nieuwe mensen erg hun best doen, maar het gaat niet meer zo soepel als geweest is.
Bij mijn laatste bestelling kwamen ze 3uur later dan ze zeiden zonder ook maar even te bellen dat ze later waren. Ook waren er verpakkingen gescheurd, verkeerde dingen geleverd en op sommige pakjes zat geen sticker met wat erin in zit. En dat allemaal in 1 bestelling is wel heel veel.
Door orinake
#2167833
als een leverancier niet reageert op mail even bellen!
Ik bel dan meestal met de vraag of ze mijn mail zo snel mogelijk kunnen beantwoorden ;)

Wat betreft dogshape.
Daar is op hondenvrienden.be ook een topic ober.
Prijzen schieten de hoogte in, maar de kwaliteit dondert de kelder in...
Jammer maar helaas.

Dan rijd ik liever zelf wat meer rond en betaal wat meer voor kwaliteit  :embarassed:
Gebruikersavatar
Door May Linn
#2167998
orinake schreef: als een leverancier niet reageert op mail even bellen!
Ik bel dan meestal met de vraag of ze mijn mail zo snel mogelijk kunnen beantwoorden ;)

Wat betreft dogshape.
Daar is op hondenvrienden.be ook een topic ober.
Prijzen schieten de hoogte in, maar de kwaliteit dondert de kelder in...
Jammer maar helaas.

Dan rijd ik liever zelf wat meer rond en betaal wat meer voor kwaliteit  :embarassed:
Logisch toch, doe ik ook liever  :)

Moet ik wel zeggen dat ik nooit echt slechte ervaringen gehad hebt.
Lupa altijd netjes.
Herby/richard soms wat missende dingen, maar zo kende ik herby/richard  :biggrin2:
Maar nu die overgenomen is nog niks daar besteld.
Bob Bakker ging toen (2 jaar geleden) ook prima, wel via de telefoon dan.

Enige is dat ze tegenwoordig behoorlijk aan de prijs vind.
Door BAC
#2168030
Vind Bob toch nog wel een van de goedkoopste hoor, en prima vlees. Vaak zit er ook wat extra's bij waar ik niet voor hoef te betalen. En een doosje eitjes van zijn eigen kipjes 8)
Voordeel van Bob vind ik dat het vers is en niet bevroren, dan moet je wel even aan de bak als het binnenkomt maar je zit niet moet met het voedingsverlies probleem.
Helaas heeft hij alleen beperkte keus.
Gebruikersavatar
Door pleuntje
#2168369
Ik ben ook al een keertje op een ander merk KVV overgestapt omdat ik vond dat de levering en communcatie heel stroef liep. Ik ben misschien ouderwets maar vind nog steeds dat de klant koning is. Ik pas ervoor om te smeken wanneer ze aub kunnen leveren.

Ikzelf heb goede ervaringen met Lupa. Je hoort altijd op korte termijn iets en als je bijna zonder zit dan kunnen ze vrij snel leveren hoor. Ik geloof dat deze door heel Nederland en België leveren.
Door Tyra-Nikita
#2168436
Ik bestel altijd bij Richard Vers Voeding, dat is nu overgenomen. Die leveren meestal dezelfde week nog. Eigenlijk nooit problemen en heel veel keus. Ik vind Herby qua keus toch een stuk minder en bij Richard is het minimale bedrag maar 60 euro, dus dat ik ook lekker.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door