Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door simonev
#2113795
Dan ben ik heel benieuwd wat het wel is! De foto van het bevroren stuk is de doorsnede, het lijkt mij het meest op een poot (scheenbeen en spaakbeen ofzo?)
Door simonev
#2113796
Lonaa schreef: Dit is een eendennek:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-PQ7QOPSW.jpg

En zo ziet het eruit als een volwassen hond ze eet:
Afbeelding
Nee daar lijkt het inderdaad in de verste verte niet op! Jammer, want eendennekken vond ik juist zo geschikt voor haar omdat ze net even groter zijn dan een kippennek.
Door simonev
#2113797
nienk schreef: dat is zeker geen eendennek nee! waar heb je ze gekocht?
Besteld bij Lotgering.
Door Lonaa
#2113799
Jonge geitennek: (helemaal heel)
Afbeelding

"gewone" geitennek:
Afbeelding

Ik ben ze trouwens nu aan het ontdooien, eens kijken of ik er 1 los kan peuteren al, en daar een foto van kan maken. Is iets duidelijker.
Door Lonaa
#2113800
Ze zijn nog te bevroren. Als ik er straks een losgepeuterd krijg maak ik een foto voor je, oke?
Door nienk
#2113807
ik zou er even een mailtje naar lotgering  tegen aan gooien! eendennek is inderdaad een mooie volgende stap na kippennekkies, maar ja, dan moeten het wel echt eendennekken zijn!
Door Anne in Zweden
#2113813
Dat ziet er niet uit als een eendennek maar als een in de lengte doorgezaagd stuk dragend bot (poot) of rug van een groot dier! Vooral op de onderste foto! En op de bovenste foto staat ook geen eendennek, daar zit het vet heel anders op verdeeld.

Hoe lang is de "nek"?
Door Lonaa
#2113815
Anne in Duitsland schreef: Dat ziet er niet uit als een eendennek maar als een in de lengte doorgezaagd stuk dragend bot (poot) of rug van een groot dier! Vooral op de onderste foto! En op de bovenste foto staat ook geen eendennek, daar zit het vet heel anders op verdeeld.

Hoe lang is de "nek"?
wbt. die onderste foto zou je inderdaad wel eens gelijk kunnen hebben! Had ik nog helemaal niet gezien.  :-[
Door simonev
#2113822
Anne in Duitsland schreef: Dat ziet er niet uit als een eendennek maar als een in de lengte doorgezaagd stuk dragend bot (poot) of rug van een groot dier! Vooral op de onderste foto! En op de bovenste foto staat ook geen eendennek, daar zit het vet heel anders op verdeeld.

Hoe lang is de "nek"?
simonev schreef: Dan ben ik heel benieuwd wat het wel is! De foto van het bevroren stuk is de doorsnede, het lijkt mij het meest op een poot (scheenbeen en spaakbeen ofzo?)
Dat vermoedde ik ook al inderdaad ;)
Het stuk van de onderste foto is maar een cm of 8 dik denk ik, en de bovenste zal een cm of 12/15 zijn.
Door Lonaa
#2113827
En het is hetzelfde stuk vleesbot dat ik zie op beide foto's?

Want aan de eerste foto moest ik gelijk aan een dikke geitennek denken, maar die 2e foto, als ik door het plastic heen probeer te kijken, lijkt het inderdaad iets dragends.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door