Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door sylvia
#254577
Laura2004 schreef: Dat klopt wel, ja! ik weet niet of ik het zou kunnen hoor :-\
Het is een manier van instellen, mijn schoonouders hebben jarenlang ieder voorjaar een pink gekocht die dan achter het huis in de wei stond om in het najaar naar de slager te vertrekken. Het eerste jaar dat ik daar kwam zag ik die pink en ooooooowww wat leuk , ik elke keer de wei in om met die pink te knuffen wist ik veel dat hij de vriezer in moest :o :-X :-X :'(
Verschrikkelijk vond ik het....alle jaren erna heb ik dus geen pink meer geaaid want met je eten moet je niet spelen ook niet als het nog in de wei staat :-\
Door carlala
#256360
Dat was bij ons met de kippen.
dan kwam mijn oma met haar schort aan en die hield het lijfje en de kop van de kip vast en mijn vader hakte met de bijl.
En dan gooide ze de kip terug in de ren, en die rende dan nog even als een kip zonder kop rond ;D
Door Nelly
#257229
Zo heb ik ook haantjes en varkens gehad voor de slacht. En het was idd. niet gemakkelijk om ze dood te maken en te slachten, maar zoals Syl (geloof ik?) al zei, ze hadden een fijn leven gehad. En lekker dat ze waren! :P
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door