Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door vagebond
#2081730
Hai,
Straks komt het broertje van Gina terug, hij moet helaas herplaatst worden. Hij is net als Gina afgespeend op vers. Echter, ze zijn overgegaan op jeukennumaar, echt shit. Het was ook het enige puppie die met de puppytrim niet mooi werd, schilferig en dof, gewoon lelijk. Terwijl ie een prachtglimmend vachtje had toen ie hier wegging, :-\.
Afijn, hij heeft in ene een fulltime baan, teckel moet weg, nou hij is hier meer dan welkom. Maar zal ik m direkt op barf zetten of eerst nog kkv. Ik krijg nog een zak farmfood brok van m mee, want die had ie net aangebroken. Die farmfood had ie nog op mijn advies gekocht. Naja, ik baalde ervan, maar hij wilde persee brok geven omdat hij in zijn omgeving geen steun voor vers kon vinden, ongelofelijk. Elke pupkoper heeft nota bene het boekje van Tannetje meegekregen. Gino is nu 7 maanden oud.
Gr. Ingrid
Door Mevroi Kruim
#2081922
Wat Plien zegt  ;) ik zou 'm ook zo snel mogelijk overzetten. Sommige honden hebben er ff moeite mee maar hij weet al van botten en vers tenslotte. Ik heb ooit mijn toen 3 jaar oude X Mechel cold turkey overgezet, wist ik veel  :-[ dat ging echt uit de kunst, geen enkel probleem.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door