Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door old school
#2079797
na enkele mindere ervaringen met de huidige leverancier ben ik op zoek naar adressen, winkels, slachthuizen etc waar ik barf materiaal kan vinden voor mijn honden? liefst niet overdreven duur natuurlijk.
Door kimi
#2079868
Mag ik vragen over welke leverancier het ging? Ik woon namelijk ook in W-Vl. Kwestie dat ik niet op dezelfde leverancier val als jou :-)
Groetjes,
Kim
Door Veerle-scrappyToo
#2080291
Zo meteen adresjes in West Vlaanderen heb ik niet, wel ervaring met Doggytoys.  Ik haal er alleen mijn makreel en als ik zonder zit bestel ik daar ook de eendenekken.  De rest haal ik ergens anders. Ik hou het forum hier goed in de gaten  :biggrin2: en daarvan zijn al heel wat leveringen tot in België geraakt  :D
Ik bekijk nu of ik met nog anderen op regelmatige basis kan gaan bestellen bij lupa ( en dat lijkt te lukken).  Lupa zou ook bij jullie kunnen leveren hoor, moet je alleen een minimumbestelbedrag te hebben voor gratis thuislevering.  Slagerij West kan je ook thuis laten leveren en idd mits een bepaald bedrag is daar ook een gratis thuislevering.  Als je nu een paar barfers samen krijgt bij je in de buurt moet dat lukken. Woon je ver in West-Vlaanderen?  België is nu niet zo super groot  ::) maar je bent toch ook snel een uurtje onderweg soms van hier tot aan de kust... En als je dat dan regelmatig moet doen is dat ook zonde van de benzine.  Maar misschien heb je veel vriesruimte en is een verplaatsing van 1 uurtje voor eeng rote bestelling wel haalbaar.
Misschien moet je afhankelijk van waar je woont ook even over de Nederlandse grens kijken. En markten niet vergeten.
Door old school
#2080755
namen van het bedrijf waar ik slechte ervaring heb kan ik niet zeggen doch kan wel zeggen wat ik er ben tegengekomen:
enkele malen iets niet binnen (doch hebben ze vriendelijk iets dat past in ruil gegeven, goed voor een keer doch meerdere keren begint toch wat te ergeren)
eenmaal was het botvlees slijmerig wat ik raar vond , was kip en direct bij thuiskomst verwerkt en ingevroren (doch rook ook sterk)
eenmaal het spiervlies slijmer, veel vet en hier en daar leek er kraakbeen in te zitten.

woon in de streek van de westhoek, diksmuide. ik ken niet direct mensen die barfen hier in de buurt, hebben al enkele aangebracht doch blijven met angst zitten om eraan te beginnen. Ook met ongeloof natuurlijk. maar das dan weer niet hiermee te maken.

heb momenteel enkel plaats om steeds een maand eten te kunnen geven aan de drie rakkers.
mensen die geen winkel zijn en echt de leverancier willen weten mogen mij steeds contacteren in een PB.
Door Barbaravh
#2081021
Kijk eens in de gouden gids naar slachterijen in de buurt, zo ben ik ook begonnen. Met een enkel telefoontje weet je al waar je staat. Er zijn toch nog wel wat slachterijen die pens of kippenkarkassen enzo verkopen. Het een adres is al beter dan het ander. Ik denk dat ik al van 4 verschillende slachterijen pens gehad heb. Dus ze zijn zeker wel te vinden.
Als je weinig vriesruimte hebt, bestel je misschien beter mee bij Lupa, Richardvers ed. zodat je voldoende variatie hebt.
Diksmuide is niet echt in mijn buurt, dus persoonlijk kan ik je niet helpen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door