Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Evy_JD
#2078359
Goedemorgen!
Gister hadden de heren zalmstaart en dat ging er vlot in, alleen het laatste stukje, zeg maar wat mensen ook laten liggen bij de haring wilde maxi niet.
Is dat eigenlijk wel eetbaar? of miepte hij er gewoon een beetje mee?
Door Cathelijn
#2078402
Sommige honden vinden alles eetbaar, dus ook zo'n stukje staart  :D ;)
Andere zijn iets kieskeuriger, maar ik zou niet willen zeggen dat hij echt zat te miepen.
Door Monoxxide
#2078429
Indy eet dit ook graag, maar ja die eet alles wat je haar geeft.
http://i1237.photobucket.com/albums/ff4 ... 1312706993

Hier  zit ze op een kop te knagen dat is het enigste waar ze ooit moeite mee heeft gehad (liet ze ook half liggen). Zit nu toch al bijna een jaar op barf en nog krijgt ze dat niet zonder problemen weg.
http://i1237.photobucket.com/albums/ff4 ... 1303478897
Laatst gewijzigd door Monoxxide op zo 07 aug 2011, 10:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Evy_JD
#2078467
Juist omdat hij nog wel eens wel kan miepen (ene dag wel kwartel eten, andere dag vind hij het opeens vies) wilde ik even zeker weten of ik het streng moest aanpakken (volgende dag gewoon weer geven) of dat ik het weg kon gooien.
Heb het dus maar weg gegooit, want de rest had hij braaf opgegeten.  ;)
leuke foto's Monoxxide!
Door TMG1961
#2078486
Staart heeft Pixie nog nooit gehad, maar kop wel en die is binnen no time weg.
Maar Pixie kennende zal ze de staart ook helemaal opeten, tot nu toe niets tegen gekomen wat ze niet eet.
Door BarfBull
#2078553
De staartvin is gewoon eetbaar  :)
Misschien is het een kwestie van onwennigheid. Staartvinnen zijn glad, soms zelfs een beetje glibberig, waardoor ze er soms geen greep op kunnen krijgen. Voor sommige honden is dat even wennen  :)

Edit: dat geldt niet voor onze bull, trouwens... die eet alles!  :)
Laatst gewijzigd door BarfBull op zo 07 aug 2011, 16:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Door BlissSpirit
#2078845
Bliss eet hier echt alles, dus staartje is ook lekker  ;D
Spirit dus niet, die denkt eet dat zelf maar.  ::)
Door jara
#2078848
Gaat hier gewoon helemaal op, en de straatstenen worden nog eens extra afgelikt om zeker te weten dat er niets meer ligt  :)
Door Evy_JD
#2080054
zal volgende keer het vin stukje in stukjes snijden, misschien vond hij het indd wel te glibberig  :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door