Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Cis
#2073550
Hoi,

Volgende week komt het puppenkind hier wonen  :D en dan mag ze dus ook af en toe een snackje als beloning. Mijn droger is nog niet aangekomen dus ik kan nog niet zelf iets drogen voor haar. En gedroogde dingen is in het begin misschien nog wel te hard (ze is 7 weken als we haar halen). Ik dus gisteren bij de Jumper op zoek naar een klein snackseltje zonder de wereld aan conserveermiddel, kleurstof enz. Hadden ze niet, dus maar even pensstaafjes meegenomen om kleiner te knippen thuis.
Mijn vraag is of er wel kant en klare snacksjes zijn zonder veul troep? Blokjes kaas enzo wilde ik ook nog maar niet doen  8)
Graag jullie goede raad...

Francisca, puppenmoeder van Orlagh
Gebruikersavatar
Door Senna99
#2073602
Ik weet dat erbij de C1000 gedroogd kipfilet wordt verkocht.
Dit is gewoon 100% gedroogd. Maar er zijn ook wel al andere snackjes te krijgen wat gewoon gedroogd is. Carnibest heeft bijvoorbeeld ook gedroogd spul. Misschien even op hun site checken voor een winkel bij jou in de buurt die het verkoopt?
Wat je ook zou kunnen doen is drogen in de oven met het deurtje op een kier.
Door golfje
#2073604
Ik geef zelfgedroogde snoepjes maar ook pens snacks van Greenheart Premiums, ze zijn in de vorm van minikluifjes 2 cm ongeveer en je kan ze makkelijk afbrokkelen met je hand om er kleinere snoepjes van te maken.
Door golfje
#2073607
Ik heb denk ik je vraag verkeerd begrepen  ;) ik gaf direct mega stengels bullepees als kluifwerk, zelf gedroogd vind ik luchtpijp en eendenvoetjes heel fijn trouwens.
Door Limpy
#2073638
Mijn katsels krijgen de kipfilet v/d C1000 ook goed weg, zou dat met een pup ook moeten lukken (evt knippen)

Bij de intratuin haal ik wel een ens gedroogt spiervlees (div. diersoorten) van ´t merk antos, is zonder toevoegingen en ook wat zachter.

Google eens op Carlos-dog-snacks voor assortiment, is ook zonder toevoegingen.
Gebruikersavatar
Door *Monique
#2073687
waarom geen kaas? Een beetje is niets verkeerd aan.
Mijn pup van 10 weken krijgt long, lever, rodi worst, kaas, eigenlijk van alles een beetje maar wel veel afwisseling. En inderdaad de kipfilet is ook een aanrader alleen een hels karwei om hier echt ieniemienie beloninkjes van te maken. En kalfsoortje krijgt ze ook wel als ze de bench in gaat als ik even bezig ben. maar die krijgt ze nooit klein
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2073804
Carnivoer heeft ook veel verschillende gedroogde snacks. Ik ben vooral fan van gedroogde tong ed, die doe ik in een groot stuk in mijn jaszak en breek onderweg stukjes er af. Geen kleine stukjes meer in de jaszak!
Door miik
#2074079
Wat ik deed, kipfilet in reepjes snijden en dan even bakken in de koekenpan met een drupje olie.
Uit de pan halen, droog deppen, en dan in kleine stukjes knippen. Door het aanbakken krijg je er neit hele vieze vingers van. Ze vinden het erg lekker en ze kunnen het zo weg slikken.,
Door Cis
#2074081
miik schreef: Wat ik deed, kipfilet in reepjes snijden en dan even bakken in de koekenpan met een drupje olie.
Uit de pan halen, droog deppen, en dan in kleine stukjes knippen. Door het aanbakken krijg je er neit hele vieze vingers van. Ze vinden het erg lekker en ze kunnen het zo weg slikken.,
Ow, ja, dat is een goeie! Dankjewel voor de tip! :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door