Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door dogsunlimited
#2019821
Ik ben bezig met het updaten van de Rawdoggies website en zoek nog duidelijke actuele voor en na foto's van rauw gevoerde honden. Vind je het leuk om op onze site te staan, stuur dan even een mailtje naar: [email protected] met een korte voorgeschiedenis van je hond.

Het is niet de bedoeling dat de foto's op Rauwe voeding voor Honden komen te staan, alleen op deze website waar nog een aparte doorlinkpagina van komt:
http://www.home.zonnet.nl/peter.hoogend ... /index.htm

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Groetjes,
Sandra
Door Barf
#2023059
De foto's die ik heb van voor en na zijn enigszins dramatisch door het slechte verleden van mijn honden, weet niet of je daar op zit te wachten 8)
Door Martine-Tom
#2023274
Tom was 15 weken toen ik met vers begon, heb je dan wat aan de voor en na foto's?
Door dogsunlimited
#2024370
Bedankt voor jullie reacties. ;)
Ik ben nog een aantal pagina's aan het herschrijven/aanvullen (maarja...tijd, he... :-\), dus het kan zo zijn dat een aantal linken (nog steeds) niet werken.

Barf@, ik snap wat je bedoelt. Het is waarschijnlijk niet reëel om enkel maar foto's te plaatsen van dit soort verwaarloosde honden, omdat ze zelfs op brok en blikvoer op zouden knappen. Maar van 1 hond vind ik het wel interessant, dus mocht je het leuk vinden om duidelijke foto's in te sturen met het achterliggende verhaal, dan hou ik me aanbevolen.

martine-tom@ Eigenlijk ben ik alleen op zoek naar foto's van honden voordat vers werd gevoerd (brok/blik) en na. Duidelijke foto's tussen het verschil van 'dood' voer en soortgerichte voeding bij bijv. honden met zichtbare ziekte zoals huidaandoeningen of anderszins.
Maar misschien is het ook wel interessant om een soort puppysectie te maken om te laten zien dat ze prima gezond groot worden op rauwe voeding. Mocht je mooie foto's hebben, stuur ze dan maar in met wat info over je pup.

nienk@ Bedankt voor je moeite!
Door nienk
#2024379
helaas heb ik geen foto's van toen Reus zijn allergie op zijn ergst was, met de stukke oren en nek. maar ik moet ergens de foto's hebben die in zijn asiel advertentie stonden, en die zijn wel leuk vergelijkingsmateriaal. het was namelijk een vrij ielig hondje, niet dun, maar erg petit, zegmaar. en hij is nu een behoorlijk afgetraind bodybuildertje. je hoort van me zodra ik ze gevonden heb!
Door Linda en Kiri
#2024486
heb je ook wat aan een foto van Kiri???? Voor je puppy sectie??? Zij heeft/had een behoorlijke groeiachterstand, maar ze heeft er nooit slecht uitgezien. Toen ze bij ons kwam (8 weken woog ze 3 kilo) nu 21 weken..en...dat weet ik morgen:-). Ik gok op 17 kilo of iets meer..Sinds ze overgestapt is op vers is ze eindelijk normaal aangekomen zoals een rottie zou moeten.
Door Laura2004
#2025941
Heb je hier wat aan?

Het zijn wel gescande foto's, dus de kwaliteit is niet opperbest. Dit is Ziggy toen ze net bij ons kwam, het ziet er wel extra zielig uit door die kap en het schoentje, ze had toen ook open voetzooltjes.

Afbeelding

En deze foto's zijn van denk ik 2-3 jaar later:

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Door Martine-Tom
#2026277
Wat een verschil :o
Zelfs zonder de zieligheidsfactor van de eerste foto's ;)
De bespiering is totaal veranderd, het lijkt wel een andere hond :o
Door Linda en Kiri
#2026281
martine-tom schreef: Wat een verschil :o
Zelfs zonder de zieligheidsfactor van de eerste foto's ;)
De bespiering is totaal veranderd, het lijkt wel een andere hond :o
Echt wel...mooie partij billen :biggrin2:
Door dogsunlimited
#2026384
Is prima, nienk. 8) Ik wacht het af.
nienk schreef: helaas heb ik geen foto's van toen Reus zijn allergie op zijn ergst was, met de stukke oren en nek. maar ik moet ergens de foto's hebben die in zijn asiel advertentie stonden, en die zijn wel leuk vergelijkingsmateriaal. het was namelijk een vrij ielig hondje, niet dun, maar erg petit, zegmaar. en hij is nu een behoorlijk afgetraind bodybuildertje. je hoort van me zodra ik ze gevonden heb!
Door dogsunlimited
#2026385
Hoi Linda, als je mooie foto's hebt, stuur ze dan maar door. Ik wil zowieso een puppenpagina er aan koppelen.
Als je de foto's doorstuurt, wil je dan een kort verhaaltje er bij vermelden en wat ze eet?
Linda en Kiri schreef: heb je ook wat aan een foto van Kiri???? Voor je puppy sectie??? Zij heeft/had een behoorlijke groeiachterstand, maar ze heeft er nooit slecht uitgezien. Toen ze bij ons kwam (8 weken woog ze 3 kilo) nu 21 weken..en...dat weet ik morgen:-). Ik gok op 17 kilo of iets meer..Sinds ze overgestapt is op vers is ze eindelijk normaal aangekomen zoals een rottie zou moeten.
Door dogsunlimited
#2026387
Wat een prachthond is ze nu!
Had ze toen een vorm van demodex? De foto's kan ik goed gebruiken. Hartelijk dank hiervoor.
Als de pagina online gaat, zal ik je op de hoogte brengen.
Laura2004 schreef: Heb je hier wat aan?

Het zijn wel gescande foto's, dus de kwaliteit is niet opperbest. Dit is Ziggy toen ze net bij ons kwam, het ziet er wel extra zielig uit door die kap en het schoentje, ze had toen ook open voetzooltjes.

Afbeelding

En deze foto's zijn van denk ik 2-3 jaar later:

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door