Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door golfje
#2010796
Wat zijn nou goede kluifbotten voor pups als ze tanden gaan wisselen? Als onderdeel van het menu bedoel ik, of geven jullie alsnog extra 'normale' kluifbotten?
Gebruikersavatar
Door May Linn
#2011207
Lizzy raadde me toen jonge lams- of geitennekken aan.
Ideaal vond ik ze!
Toen mijn herder echt nog kleine pup was, kreeg hij ze niet geheel op. Maar het bot is rond in de nek en er komen geen splinters vanaf.
Ik had wel heel goed bevleesde van slagerij West, meer vlees dan bot. Dus hij was er een tijd je mee bezig.
Dat kan ik dus aanraden voor een pup die wisselt.

Ik gaf met wisselen ook wel wat vaker een gevulde kong of een stuk runderkophuid. Daar kunnen ze ook prima op knagen.
Door Lizzy
#2011355
Ik vind gewoon BARF echt het summum voor een wisselende pup. En geiten en lamsnekjes zijn ideaal voor het grotere kluifwerk. En halve of hele zalmkoppen ook.
Door Mevroi Kruim
#2012002
Ik heb hier de pups nooit extra kluifbotten gegeven. De normale barf-botten waren eigenlijk altijd voldoende voor de knaag-behoefte. Alleen voor het pijnlijke tandvlees heb ik wel bevroren kongs gegeven, aan Logi dan want Kátur had en heeft een hekel aan rubber.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door