Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door nienk
#2002789
hoe vaak per dag bied je het aan?

raad je vooral aan om zo min mogelijk poespas van het eten te maken. natuurlijk moet hij eten. maar gewoon bak neer zetten, eet ie niet, dan na kwartiertje (of nog korter) weghalen zonder iets te zeggen, doen of laten. pas het volgende eet moment weer aanbieden en zelfde ritueel herhalen. heb het zelf nooit meegemaakt, maar mij lijkt niets zo irritant als een pup die aanleert dat eten weigeren aandacht (uit de hand gevoerd worden) of een lekkerder hapje op levert.

wat geef je Hugo nu?
Door Ellen44
#2002915
Hugo eet kvv/barf........smuldier enz

Kippenekken vind hij geweldig........maar de rest is voor hem niet zo belangrijk

Als ik het eten aanbied en na 15 minuten weghaal dan eet hij niet..........maar ik hou vol hoor!!!  :biggrin2:

Verder eet hij 4 keer per dag.....tenminste ik bied het 4x per dag aan..... we mogen blij zijn als hij van iedere maaltijd 3 hapjes neemt...dan loopt hij weg!

daarom ben ik op zoek naar smakelijk hapjes die ik door de smuldier kan doen......ik heb al tartaar, spiervlees geprobeerd.......pffffffff wat een aanhoudertje is dit!

tips blijven heel erg welkom

Barfplaats wordt gesponsord door