Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#1999128
De informatie uit de uitzending is me bekend, er is heel veel over te vinden op internet. Ernstige zaak, dat het zo erg gesteld is met de petfood-industrie in de Verenigde Staten. Hoe erg het hier is weet ik niet, ik denk dat het hier wel minder erg is. Door onderzoek via internet en fabrikanten ben ik erachter dat er in diervoeding hier alleen vlees van goedgekeurde dieren zitten, maar in hoeverre het gedoogd wordt hiervanaf te wijken... ? En ethoquin heb ik in 1 van de heel veel merken gevonden (navraag fabrikant), alhoewel het dus ook verstopt kan zitten in vismeel. Tja, het blijft een raadsel wat er allemaal inzit, aangezien je het niet kunt herkennen. En ja, wat het alternatief is, lijkt me ook vrij duidelijk :D
Door 202Spots
#1999166
"what really is in pet food" was 6-7 jaar geleden al in het nieuws.
Deze schrijfster heeft alleen maar 'n boek in elkaar gezet met oude en bekende info er in, en dat boek wil ze verkopen.
Niks nieuws hoor..
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1999171
Meike en Daisy schreef: Deel 2 is er nu ook. Ben benieuwd, ben het nu aan het downloaden, ga 't zo luisteren. Volgens mij is er wel verschil tussen de petfood-industrie in Europa en die in de Verenigde Staten.
Dat is er inderdaad wel. Verwacht er alleen niet al teveel van :-X
Gebruikersavatar
Door koekje
#1999188
dat gaat toch over verhit dierenvoer en dan ook nog eens in de VS?
Hier zijn we in NL, maar belangrijker dat we rauw voeren.

Ik vind zulke dingen voor mij eigenlijk helemaal niet interessant. Ik voer namelijk rauw.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door