Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Marchje
#1988895
Hoe erg is het als ze een maand of 6/7 geen vis meer krijgen?

Ik ben zwanger ;D en tot nog toe gaat het met het voeren wonderbaarlijk goed (vorige zwangerschap kon ik de geur van vlees slecht verdragen). Alleen de vis, dat gaat minder goed haha. Ik trek de geur echt niet en kan nog net of net niet alles binnenhouden. Is het een ramp als dat tijdelijk uit het menu geschrapt wordt? Is er een goed alternatief?
#1989275
TMG1961 schreef: wat ook werkt is door de mond adem halen en niet door de neus, dan ruik je het ook niet. Tenminste bij mij werkt dat.
Yep, is een goede tip.  Alleen weet ik niet of dat bij een zwangere vrouw ook zo goed werkt?  Zelf 3 keer zwanger geweest, in het begin zoooooooooo misselijk maar dat kwam nooit door een geurtje. 

Maar zoals anderen zeggen, vervang het door een visolie of capsules, en anders je ventje aan het werk zetten.

Proficiat met de zwangerschap, geniet er van ( ondanks het misselijk zijn)
#1989301
Het door de mond ademen werkt helaas niet en mijn man vindt het hele vers gedoe maar onzin dus die ga ik echt niet zover krijgen dat hij gaat voeren, laat staan vis haha. Nou ja, hij vindt vers wel prima, maar waarom moeilijk doen (barf) als het ook makkelijk kan? (kvv)

Verder heb ik geen last van misselijkheid, alleen bepaalde geuren verdraag ik niet. Tot nu toe alleen maar die van het braden van vlees en van de vis voor de honden. Als het daar bij blijft ben ik blij ;)

Van de week idd maar gewoon even visoliecapsules halen voor tijdelijk :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door