Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Anthraciet
#1989310
Jeetje wat verschrikkelijk zeg! :o :o
Je liefje zo onverwachts aan zoiets onverklaarbaars te moeten verliezen.... :'( :'( :'(

Ontzettend veel sterkte met dit plotselinge verlies! :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1989396
ingeademt of doorgeslikt maagzuur wat in zijn longen is terecht gekomen?
vreselijk, nogmaals heel veel sterkte..
Door Xada
#1989557
Anne in Duitsland schreef: Het probleem met het lopen, waar het allemaal mee begon, staat hier dus ook los van? Of kan dat gebrek aan kracht in zijn poten ook een gevolg zijn van verzwakking door ingeademd maagzuur?

Mijn hemel, dat je een hond zomaar ineens aan zoiets kunt verliezen...
Die twee problemen hebben niets met elkaar te maken. Als een hond maagzuur in zijn longen krijgt, is het volgens mijn DA heel snel (dus binnen een kwartier zeg maar) afgelopen zonder dat je er iets aan kunt doen.
Door Marchje
#1989587
Gruwelijk om je hond op deze manier zo ineens te verliezen!

Heel erg veel sterkte met het verlies van je maatje!
Door Anne in Zweden
#1989686
Xada schreef: Die twee problemen hebben niets met elkaar te maken. Als een hond maagzuur in zijn longen krijgt, is het volgens mijn DA heel snel (dus binnen een kwartier zeg maar) afgelopen zonder dat je er iets aan kunt doen.
En heb je kunnen achterhalen waardoor hij zo moest braken? En waarom er niets mee naar boven kwam?
Door Xada
#1989714
Ook dat is niet bekend. De medicijnen voor het niet kunnen lopen en laxeren had hij al 5 uur eerder gehad, dus dat zou te lang zijn om het braken op te wekken.
Het vervelende is dat mijn hond is overleden en dat er niets is waarvan je zou kunnen zeggen waar het weg komt. Zodat je het in de toekomst ook niet kunt voorkomen. Mijn DA zegt ook dat het gewoon pech is, wat hij niet vervelend bedoelt en hij is er bijna net zo aangedaan over als ik.
Door Anne in Zweden
#1989715
Xada schreef: Ook dat is niet bekend. De medicijnen voor het niet kunnen lopen en laxeren had hij al 5 uur eerder gehad, dus dat zou te lang zijn om het braken op te wekken.
Het vervelende is dat mijn hond is overleden en dat er niets is waarvan je zou kunnen zeggen waar het weg komt. Zodat je het in de toekomst ook niet kunt voorkomen. Mijn DA zegt ook dat het gewoon pech is, wat hij niet vervelend bedoelt en hij is er bijna net zo aangedaan over als ik.
Dat is de grote ellende inderdaad. Dit wil je niet nog een keer meemaken, en dus wil je weten wat je preventief kunt doen of laten... Vervelend is ook dat juist datgene wat onze honden in staat stelt botten te verteren en wat ze zo resistent maakt tegen enge beestjes, namelijk hun megazure maagzuur, zich op deze manier tegen ze kan keren.
Door Gilmour
#1990779
Ik lees het nu pas.

Heel veel sterkte met het grote verlies, zo onverwachts  :'(
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#1991347
wat erg heel veel sterkte met het verlies van je hond door zoiets acuuts.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door